Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Onali schreef:Ik zou dan de schuld eerder leggen bij een mensenborstel dan de hoeveelheid CM
Petrichor schreef:Maddy_Paola schreef:Welke borstel gebruik je? Dat scheelt namelijk ook echt veel
Gewoon een borstel voor mensen.
Petrichor schreef:MyWishMax schreef:Laat je het ook intrekken? Of begin je meteen met borstelen daarna?
Ik smeer eerst de staart in daarna een mega klein drupje in de manen. Daarna even poetsen en dan de de boel uit kammen. Dus het trekt hooguit 5 minuten in.
Petrichor schreef:Onali schreef:Ik zou dan de schuld eerder leggen bij een mensenborstel dan de hoeveelheid CM
Waarom? Ik heb nog nooit anders gedaan met een mensen borstel, zie ook iedereen dat altijd doen.Je pakt gewoon eerst de onderste pluk vast en gaat dan langzaam naar boven.
Maar ik ben bereid om een andere borstel te kopen, dus roept u maar welke moet ik hebben?
Petrichor schreef:Als ik op de site van epplejeck kijk na staart borstels vraag ik mij werkelijk af wat het verschil is met een mensen borstel. Ik wil niet dom overkomen, maar echt ik zie het niet hoor?? Letterlijk de zelfde 'tandjes' het enige wat anders is is dat die borstels rond zijn en de mijne is vierkant.
Spenk schreef:Petrichor schreef:Als ik op de site van epplejeck kijk na staart borstels vraag ik mij werkelijk af wat het verschil is met een mensen borstel. Ik wil niet dom overkomen, maar echt ik zie het niet hoor?? Letterlijk de zelfde 'tandjes' het enige wat anders is is dat die borstels rond zijn en de mijne is vierkant.
Zie je niet dat die tandjes echt wel een stukje langer zijn? Lijkt op de foto misschien niet zo. maar dat scheelt behoorlijk.
janouk schreef:Al jaren alleen nog maar serum van Action van 3 euro en ik doe er lang mee en Meneer Anton heeft veel manen een staart. En het blijft ook langer schoon. Ik doe het negeer 1 x per 2 weken
[ [url=m/OMCYi7.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.action.com/nl-nl/p/hegron-haarserum-/
Spenk schreef:Petrichor schreef:Gewoon een borstel voor mensen.
Dan zou ik maar eens beginnen met een fatsoenlijke borstel voor een staart
Een mensenborstel kom ik nog niet eens mee door de staart van mijn warmbloed
https://www.agradi.nl/lemieux-manen-en- ... WzEALw_wcB
Ik gebruik deze.
8nnemiek schreef: