En gewoon zo'n bak? Evt een net overheen spannen voor een slowfeeder idee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:[ [url=m/LmW5LG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En gewoon zo'n bak? Evt een net overheen spannen voor een slowfeeder idee
Kaatje_S schreef:Ben wel benieuwd hoe klein de ezels zijn, als ze niet uit zo'n lage bak kunnen eten, zoals die Sky_As aangaf. Hier voor de kleintjes een stuk uit de bak gezaagd, zodat ze er wel bij kunnen.
[ [url=m/OfQ0EY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uit deze zijn echt 2 zijkanten eruit, maar zij doen er dus een net in
[ [url=m/3d03yU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze manier kunnen de 2 Shetlanders er ook bij
[ [url=m/LAQ8jH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij deze bak is er aan 1 kant een deel uit, dus ook minder kans dat ze er in gaan staan
[ [url=m/830yar.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of gewoon een lage, hier kan de mini ook goed uit eten
Deksels zou je er op kunnen maken
DJZ schreef:Ik voer mijn 2 duiveltjes onder andere met kliko's en tot nu toe bevalt het mij erg goed. Idd droog, klep open -> hooi erin -> klep dicht en (vr)eten maar![]()
[ [url=m/0LNCo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/te1zZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jinte schreef:Wij gebruiken onze klikos zo. Je zou er een gewoon hooinet ipv slowfeedernet de kunnen doen. Aan de bovenzijde hebben we gaatjes geboord om het net te bevestigen, werkt ideaal en ontzettend makkelijk te vullen
[ [url=m/BTq0XH.jpg]Afbeelding[/url] ]
GamblersCup schreef:Jinte schreef:Wij gebruiken onze klikos zo. Je zou er een gewoon hooinet ipv slowfeedernet de kunnen doen. Aan de bovenzijde hebben we gaatjes geboord om het net te bevestigen, werkt ideaal en ontzettend makkelijk te vullen
[ [url=m/BTq0XH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat net is dus altijd open aan de bovenkant, dus deksel open, hooi erin kieperen en deksel weer dicht?