Weide en paddock afmetingen te klein?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cheybinky

Re: Weide en paddock afmetingen te klein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 21:58

Klinkt heel goed ! Kom straks maar door met de foto’s !

ChristaPuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-22 13:30

Afbeelding

Ik heb nu dit getekend.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 13:42

Als wat je hebt getekend ook daadwerkelijk te realiseren is qua mogelijkheden (kosten, werk, toestemming) dan heb je daar een hartstikke leuk stuk aan voor dat clubje van 3 +:)+ Ik zou wel de zekerheid van een (inloop)stal met verhard uitloopje en zandpaddock willen waar ze echt droog kunnen staan.

Een paddock in de winter van 8 bij 8 daar moet ik overigens niet aan denken zeg.... als dat alles is waar ze uren achter elkaar met 1 grote en 2 kleintjes moeten staan....? Daar zou ik als een speer verbetering in willen :(:)

ChristaPuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-22 19:57

pmarena schreef:
Als wat je hebt getekend ook daadwerkelijk te realiseren is qua mogelijkheden (kosten, werk, toestemming) dan heb je daar een hartstikke leuk stuk aan voor dat clubje van 3 +:)+ Ik zou wel de zekerheid van een (inloop)stal met verhard uitloopje en zandpaddock willen waar ze echt droog kunnen staan.

Een paddock in de winter van 8 bij 8 daar moet ik overigens niet aan denken zeg.... als dat alles is waar ze uren achter elkaar met 1 grote en 2 kleintjes moeten staan....? Daar zou ik als een speer verbetering in willen :(:)

Er liggen betonplaten bij de plek waar ik een schuilstal/inloop stal getekend heb. Daar staat normaal een vrachtwagen op. Ik gok dat het 15 meter lang is 4 meter breed.

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:11

Het ziet er goed uit !!

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:24

Mooie plek! Ik zou er voor gaan.
Bij huur moet je maar even kijken wie al die kosten gaat betalen.straks maak jij er iets moois van en dan stopt de huur... Dat zou zonde zijn

Mooie plekjes zijn schaars.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-22 09:36

Het is natuurlijk ook maar de vraag of je er een fijne stal op mag en kan bouwen, maar als dat haalbaar is dan is die tekening een hele leuke plek, lijkt wel een beetje op hoe we het hier hebben :j

Ook iets van 30 meter breed en dan een lang stuk. Als je de uiteindes het pad extra breed houdt, kunnen ze lekker rondstuiteren daar. En over het lange eind dan gaat het gas er op hoor :oo

In het midden hebben wij een wei aangehouden van een mooi formaat bak. Die doe je gewoon 20 meter breed en dan heb je aan beide kanten nog ruimte voor een looppad van 5 meter breed. En de rijbaan kun je lekker lang maken. Aan alle kanten nog een looppad er langs.