Argwanend door liegende pennymeisjes...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:45

en sommige (zoals die peopie ofzo) zijn geloof ik echt zo, dat zal toch geen grap meer zijn? tenminste ze komen zo lomp over met hun gescheld en gezeik, als het een grap is iig geen leuke

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:45

telkens dezelfde topics zijn ook niet leuk.....je krijgt ook al gauw van die standaard antwoorden: "gebruik de zoekfunctie" "alweer ...." , "is al zo vaak gevraagd" "zeker nieuw hier, moet je even de zoekfunctie gebruiken" enz....Ik moet dan altijd mijn vingers in de knoop leggen, op mijn handen gaan zitten en tot 100 tellen om niet als reactie tegeven: "niet iedereen kan alles zo goed onthouden als jij...." of " niet iedereen is met dezelfde afwijking geboren en weet alles al..." of "als je geregistreerd bent betekent niet gelijk dat je weet waar alles voordient en de juiste zoektermen weet...."
En daar wordt ik soms ook zo moe van (vooral na twaalven s'nachts is dat bijzonder irritant)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:47

Ja, indertdaad, ik bedoel, ik denk mdat ALLES al bijna wel eens langs is gekomen, maar soms willen mensen misschine gewoon een nieuwe kijk op de zaak en reageer anders niet (tenzij je duidelijk een topiclink hebt waar iest nuttigs instaat)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:48

En de pennymeisjes uit het penny-topic in [HK] dan? Die zijn toch niet erg he? Schijnheilig Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:50

Amethyst schreef:
En de pennymeisjes uit het penny-topic in [HK] dan? Die zijn toch niet erg he? Schijnheilig Tong uitsteken

die krijgen allemaal een ban.....penny wordt een scheldwoord op bokt en mag absoluuuuuuut niet meer gebruikt worden Clown

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:52

penny wordt gecensureerd... suggesties? Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:53

*snif, snotter, krijs* Dat meen je niet Alane Clown

Maar weer even serieus: Hier op VMR en PP is het indd behoorlijk irritant aan het worden.... Af en toe eens een zo'n vraag, oke... Maar nu... het is haast een epidemie aan het worden...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:55

en waar ik ook helemaal de griezels van krijg......
mijn paardje wil de trailer niet op = mishandeld
mijn paard vertrouwt alleen mij en niemand anders kan er wat mee......
mijn paard schrikt wel eens = mishandeld
mijn paard schrikt wel eens vaker = zwaar mishandeld
mijn paard schrikt heel vaak = zeer zwaar mishandeld

de antwoorden:
mijn paard is vervelend tijdens.....weet ik wat = niet in de opfok geweest
mijn paard bijt wel eens = niet in de opfok geweest op geen opvoeding
mijn paard bijt wel eens, probeerd te trappen en is vervelend = niet passend en merkloos zadel, je kunt niet rijden, het paard heeft wat aan de rug, zijn tanden zijn niet goed, heeft een enge been afwijking, is niet in de opfok geweest en of een combinatie hiervan.....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:56

penny wordt het verboden p-woord, het enige woord op bokt dat wordt veranderd in *****

Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 21:56

Ja kunnen we geen pennycensuur maken ? zoals l*ul banketstaaf wordt, wordt penny vervelendliegmeisjedatwehierniethebbenwillen

De zoekfunctie werkt niet eens goed ( bij mij tenminste niet ) dus die gebruiken kan niet.

Dat is idd ook bijzonder vervelend : Jeetje is al 10 keer topic over geweeest...

Ja nou en, laat ze dat zelf uitzoeken, komen ze wel achter en hoeven ze zeker niet van iedereen te horen, als 1 persoon het meld is het wel goedie..

Maar valt er ook serieus iets aan die penny's te doen ? die gewoon echt stug blijven doorgaan en liegen dat het een lieve lust is , al la meisje dat eerst manege bezat, rollend paard in de sneeuw dr anders uitzag dan paard in profiel dat zelfde moest zijn, verzorgpony eigen pony is maar toch ook niet, paard blessure heeft opgelopen dankzij verzorgster maar niet precies weet wat alleen dat ie nooit meer goed lopen kan.. etc ( als jullie nou nog niet weten wie ik bedoel ? )

Dat soort mensen mogen van mij wel gedisd worden eigenlijk....

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:57

lijkt wel of ik gefrustreerd ben.....by the way (nee ligt niet in de weg) heb een neiuw stalmaatje (=off topic, maar heel eventjes) een kat.....die gaan langer mee (9 levens) en kunnen dan recycled worden als onderlegger.....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:58

als ik die lijst van alane zie ben ik een pennyh*er, geen pennymeisje Tong uitsteken als op het woord pennymeisje een ban komt, gaat mijn topic op ITP naar de knoppen (topic dat ik iedereen wil aanraden, ik als 6-jarig pennymeisje op een pony, negatieve reacties mogen ook Tong uitsteken)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:59

Alane schreef:
lijkt wel of ik gefrustreerd ben.....by the way (nee ligt niet in de weg) heb een neiuw stalmaatje (=off topic, maar heel eventjes) een kat.....die gaan langer mee (9 levens) en kunnen dan recycled worden als onderlegger.....

misschien tijd voor een nieuw topic Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:03

Oh ja, bij alles wordt inderdaad geroepen dat er iets mis is met je paard nou NEE (Niet dat ik wel eens zo'n topic heb geplaatst maar het gaat om het idee) laten we er bij reacteis gewoon eens vanuit gaan dat een paard gezond is ofzo, is dat zo moeilijk?? Je doet er toch niks aan. Maar misschine wordt dit meer een wat is er mis op bokt topic

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 22:03

Alane schreef:

oud, is al een topic over geweest, als je even bij de zoekfunctie "stalmaatje" intikt.... Schijnheilig ( oei, maak mezelf nu niet popi bij Alane Tong uitsteken )

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:06

SANEX"]
[quote="Alane schreef:

oud, is al een topic over geweest, als je even bij de zoekfunctie "stalmaatje" intikt.... Schijnheilig ( oei, maak mezelf nu niet popi bij Alane Tong uitsteken )
[/quote]
haha en wat nou als je in je eigen geplaatste berichten kijkt Tong uitsteken sommige mensen kunnen echt niets onthouden Clown

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:06

ik mis serieus iets geloof ik... waar zijn die pennymeisjes? Sorry, ik kan er dus niet over meepraten want ik kom ze niet tegen op Bokt. Lachen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 22:10

Yessy je past erop he?! waarop eigenlijk ? ben het alweer vergeten...

Nee serieus, pellie ik wil geen namen noemen maar voor jou doe ik een paar..

Larakeuh en Peopi ... die 2 staan me nu ff het beste bij

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:11

en uhm...*nou haal ik weer mn eigen topic aan* degene die daar de laatste post heeft geplaatst, ik heb een vreemd vermoeden dat dat de 2e schaduw van peopi is, die nu haar leven verbetert...de website is namelijk bijna gelijk aan haar 1e schaduw...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:12

hey ik ben het wel heel erg met je eens... heel verveelend die groot-opgehangen verhalen...
en irritant, ik vermijd die topics gewoon... laat ze hun fantasie hebben.. zielige mensen...

maar om eerlijk te zijn kom ik ze niet vaak tegen..

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:16

Zoals Yessy al zegt helemaal bovenaan die peopie was mij idd ook al opgevallen vanmiddag.
Zij heeft echt een stuk of 3 profielen en had dus neer gezet dat ze haar shetje 2.5uur had gelongeerd omdat die niet luisterden en vroeg toen aan de mede bokkers of dat erg was.
En ze had dus meer forums geopend.
Echt een raar geval Verward

Pellie

neuh, die 2 ken ik ook niet... misschien lees ik wat selectiever.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

SANEX ik ben het helemaal met je eens. Ik ben sinds enige maanden (sinds ik in het bezit ben van internet) een redelijk fanatieke bokker. OK dan!

Ik probeer me sinds enige weken toch door een ontelbaar aantal onwaarheden te worstelen, mijn bokplezier gaat zienderogen omlaag.

Bokt was voor mij een site waar ik leuke dingen kon lezen op paardengebied, en waar ik als redelijke beginner veel kon leren.

Ik hoop dat de pennyinvasie van korte duur is en ik ook weer met veel plezier deze pagina aan kan klikken.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:19

ponyzotje schreef:
penny wordt gecensureerd... suggesties? Haha!

penny normaal : kleinkinddatverhaaltjesverzind
penny als het over xkatleentjex gaat: superamazonedienatuurlijkbeterisdanderest

Haha! zo dat is dan geregeld.

Maar back ontopic, ik begrijp de frustraties wel. 1 of 2 topics met een pennymeid gaat nog, maar er zijn er de laatste tijd een hele hoop. Daarom bestaat er ook een pennymeisjestopic op de huiskamer als je graag wat stoeft over dingen die je niet hebt.

En ik vind het eerlijk gezegd dom om pennytopics te maken. Zoals in dat topic van peopie al door iemand gezegd, je schaadt er alleen jezelf mee, bokkers vergeten niet rap wie er liegt en bedriegt, en als je dan later wel iets serieus aan de hand hebt zal de helft weer denken ach daar is die pennymeid weer.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:20

SANEX schreef:
Larakeuh en Peopi ... die 2 staan me nu ff het beste bij

voeg daar eyan ook aan toe...