Doorgereden kont enz...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:49

Agu kleding koop je bij de fietshandelaar. Af en toe heeft de Aldi ook fietsbroekjes in de aanbieding, maar dat zijn van die met gladde stof en de kwaliteit is duidelijk minder dan van Agu.

Gewone onderbroeken met netjes afgewerkte naden kan ik ook niet vinden. Verward Ik had altijd de sloggi sport tai, en dat model is er nu uit. Ander sportondergoed vind ik toch niet super. Heb ook nog iets liggen van de Perry sport, dat is ook niet verkeerd, maar nog steeds schuren de naden in je lies een beetje.

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:59

Ik rij welliswaar niet veel/geen paard meer (ga ik wel weer doen), maar ik heb goede ervaringen met de onderbroeken van de Hema. Ze verkopen daar een hele serie naadloos ondergoed (strings, "gewone" onderbroeken en boxers) dat ook goed is afgewerkt. Ook verkopen ze er ondergoed van micro-fiber.

natascha_60

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:23

Haha! Haha! Haha! ik heb welis een zadelbontje, alleen omdat het lekker zit hoor Haha! Haha! Haha!

groetjes natascha Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:16

Ik heb er gelukkig totaal geen last van, wat ik me afvraag rijden met een bontje in de zomer, is dat niet verschrikkelijk warm?
Ik heb een Wintec en dus zomers een drijf natte kont en wil een bontje erop liggen maar is dat wel een goede oplossing?

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 01:34

Ik heb er ook regelmatig last van. Ik heb nu een zadelpad op het zadel liggen, dat gaat beter, maar als ik een tijdje niet gereden heb, heb ik er toch weer last van. Misschien komt het ook, omdat ik geen zitvlees heb. ik ben zo'n type(waar veel jaloers op zijn) dat niet dik te krijgen is. Haha!

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:51

Er zijn nieuwe pleisters op de markt, met een soort gel er in, en die maken als het ware een huid op een open plek. Ik weet niet precies wat voor pleisters dit zijn, maar volgens mij van hansaplast, en ze zijn nog maar net op de markt. Ik had me laatst eens doorgereden, en zitten deed echt pijn, heel irritant. Na een paar dagen werd het alleen maar erger, er was een korstje op gekomen, en daaronder dreigde het te gaan ontsteken. Toen deed ik er zo'n pleister op, en die brak het korstje weer af, ontsmette, en zorgde voor nieuw huidweefsel. Na 1 nacht kon ik alweer zitten. Pling Dat zijn dus echt superdingen. Maar goed, als je er zoveel last van hebt, moet je natuurlijk kijken hoe je het moet voorkomen, maar voor mensen die er af en toe eens last van hebben, wou ik deze tip even geven. Haha!

Bergje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 11:04

Ik heb ook erg veel last van dit probleem. Bontjes op het zadel e.d. hielpen bij mij echt niet. Ik heb best een goed en vooral zacht zadel maar de laatste tijd heb ik er weer last van.
Mijn tip: naadloos ondergoed van de Hema of van zeeman. Ik krijg namelijk blaren van de naad aan de achterkant van het kruisje (jaja). Vooral bij Sloggie-ondergoed. Met naadloos ondergoed is het probleem verleden tijd!!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:20

Lindy schreef:
Er zijn nieuwe pleisters op de markt, met een soort gel er in, en die maken als het ware een huid op een open plek. Ik weet niet precies wat voor pleisters dit zijn, maar volgens mij van hansaplast, en ze zijn nog maar net op de markt. Ik had me laatst eens doorgereden, en zitten deed echt pijn, heel irritant. Na een paar dagen werd het alleen maar erger, er was een korstje op gekomen, en daaronder dreigde het te gaan ontsteken. Toen deed ik er zo'n pleister op, en die brak het korstje weer af, ontsmette, en zorgde voor nieuw huidweefsel. Na 1 nacht kon ik alweer zitten. Pling Dat zijn dus echt superdingen. Maar goed, als je er zoveel last van hebt, moet je natuurlijk kijken hoe je het moet voorkomen, maar voor mensen die er af en toe eens last van hebben, wou ik deze tip even geven. Haha!

compeed blaren pleisters?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 19:59

ody schreef:
Ik heb ook erg veel last van dit probleem. Bontjes op het zadel e.d. hielpen bij mij echt niet. Ik heb best een goed en vooral zacht zadel maar de laatste tijd heb ik er weer last van.
Mijn tip: naadloos ondergoed van de Hema of van zeeman. Ik krijg namelijk blaren van de naad aan de achterkant van het kruisje (jaja). Vooral bij Sloggie-ondergoed. Met naadloos ondergoed is het probleem verleden tijd!!!

Nou die Complete blaren ken ik.

Ik heb nu ook een Sloggy onderbroek gekocht.
Dat is dus echt zo'n broekje, met zo'n zeem kruisje?
En er zitten wel naden .
Maar ik moet het eerst maar Even proberen zodra het allemaal Aan de onderkant een beetje geheelt is Bloos!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 20:01

santos schreef:
Ik heb er ook regelmatig last van. Ik heb nu een zadelpad op het zadel liggen, dat gaat beter, maar als ik een tijdje niet gereden heb, heb ik er toch weer last van. Misschien komt het ook, omdat ik geen zitvlees heb. ik ben zo'n type(waar veel jaloers op zijn) dat niet dik te krijgen is. Haha!

Nou ik Ben toch ook zo'n type die niet dik te krijgen is.
Maar of ik nou denk of het aan het Zitvlees ligt?
Lijkt me stug, Te soepel vel ? , dat Zomaar open ligt.
Eelt kweken idd, maar ja hoe kweek je dat Tong uitsteken

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 20:02

Lindy schreef:

En met Dat Soort pleisters kan je ook Gewoon paardrijden of moet je dat echt voor de nacht doen.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:26

germie"]
[quote="Lindy"]Er zijn nieuwe pleisters op de markt, met een soort gel er in, en die maken als het ware een huid op een open plek. Ik weet niet precies wat voor pleisters dit zijn, maar volgens mij van hansaplast, en ze zijn nog maar net op de markt. Ik had me laatst eens doorgereden, en zitten deed echt pijn, heel irritant. Na een paar dagen werd het alleen maar erger, er was een korstje op gekomen, en daaronder dreigde het te gaan ontsteken. Toen deed ik er zo'n pleister op, en die brak het korstje weer af, ontsmette, en zorgde voor nieuw huidweefsel. Na 1 nacht kon ik alweer zitten. Pling Dat zijn dus echt superdingen. Maar goed, als je er zoveel last van hebt, moet je natuurlijk kijken hoe je het moet voorkomen, maar voor mensen die er af en toe eens last van hebben, wou ik deze tip even geven. Haha!
[/quote]
compeed blaren pleisters?
[/quote]

Nee, het zijn geen blarenpleisters, het zijn gelpleisters van hansaplast.

[quote="parouscha schreef:
En met Dat Soort pleisters kan je ook Gewoon paardrijden of moet je dat echt voor de nacht doen.

Ja hoor Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:00

Chiqa schreef:
Ik heb er gelukkig totaal geen last van, wat ik me afvraag rijden met een bontje in de zomer, is dat niet verschrikkelijk warm?
Ik heb een Wintec en dus zomers een drijf natte kont en wil een bontje erop liggen maar is dat wel een goede oplossing?

Niemand?? Scheve mond

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:14

Ik rijd altijd met string heb een bloedhekel aan onderbroeken vindt ze niet lekker zitten, maar heb er nooit last van gehad met string.....
veel succes

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 23:33

bakkie schreef:
Ik rijd altijd met string heb een bloedhekel aan onderbroeken vindt ze niet lekker zitten, maar heb er nooit last van gehad met string.....
veel succes

dat zouden mijn woorden kunnen zijn...

Lize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 02:06

parouscha schreef:
Nou ik Ben toch ook zo'n type die niet dik te krijgen is.
Maar of ik nou denk of het aan het Zitvlees ligt?
Lijkt me stug, Te soepel vel ? , dat Zomaar open ligt.

Ik denk dat je misschien geen pukkeltjes krijgt van het rijden (zoals je in je eerste posting schreef) maar dat je zo nu en dan pukkeltjes hébt, en dat die open gaan van het rijden. Althans, dat is het bij mij, volgens mij. En als je eenmaal wondjes hebt, gaan ze ook telkens weer open. Vorige week had ik één en ander afgeplakt met pleisters voor het rijden (ik denk trouwens dat sporttape beter werkt, blijft beter zitten) en dat hielp wel, maar vandaag lig ik dus ook weer open Scheve mond
Ik ga eerst maar eens voor die gelpleisters en de micro-fiber-boxers, ik hoop dat het helpt.

Wel goed dat je dit topic hebt geopend, ik had niet gedacht dat er veel meer mensen waren die er last van hadden!

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:07

Ik weet niet wat voor rijbroek je hebt, maar bij mij hielp het om een rijbroek te nemen met kunstleren zitstukken.
Scheelde een hoop kont-pijn! Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:25

Auwa, ja ik ken het.
Ik heb daar vaak last van als er een vouwtje in mn onderbroek zit, of in mn paardrijbroek.,
Ik trek nooit een string aan met paardrijden, want die gaat meestal 'Flossen'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:19

Chiqa"]
[quote="Chiqa schreef:

Niemand?? Scheve mond
[/quote]

Niemand dus zal er wel een speciale topic over openen..