Angie1990 schreef:Vraagje heeft iemand ook al eens cavaletties gemaakt?
Ja ik maar ook niet stapelbaar.
Zal zo meteen een foto maken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:1 van de 3 cavaletties.
De punt van de balk had ik moeten afzagen... I know maar ik gebruik ze niet meer dus geen paniek.
De kruisjes zijn uiteindelijk ook niet zo stevig zoals je kan zien zakken ze scheef.
Maar was mijn eerste poging en daarvoor vind ik ze best goed.
De balk zit aan de kruisjes vast en kan dus niet eraf rollen. Dit is ook iets wat ik anders zou doen als ik nieuwe zou maken.
Als ik het echter opnieuw zou doen zou ik het toch anders proberen.
[ [url=m/tDUfHa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Angie1990 schreef:Oh dat is ook handig ja zo plankje eronder. Zag ook al afbeeldingen dat je hem een stukje inzaagd en dan die delen in elkaar schuift voor stabiliteit
Bidoof schreef:née want de balk hangt er niet aan vast, die zit er los op. En kwartslag draaien heeft dus geen invloed op de hoogte.Art_Ificious schreef:Cavalettiekruisjes opnieuw gemaakt.
Plankje eronder voor meer stabiliteit. En een gaatje zodat er ook een lepel aan kan waardoor de balk net iets lager kan gelegd worden.
Je kunt de cavaletto toch ook een kwartslag draaien? Dan heb je die lepel ook niet nodig.
Hilary schreef:Die eerste soort ziet er wel goed maakbaar uit
Die laatste vind ik eng. Waar moet die balk heen bij aantikken?
Melisje_92 schreef:Ik ben even aan het knutselen geweest.
Ik wilde ze eerst doen zoiets als ik als voorbeeld liet zien, maar toen bedacht ik dat als ik ze zo maak je een mini triplebar ervan kan maken.
Ik ga voor de puntjes wanneer die niet gebruikt worden zo’n pool noodle stukje erop doen.
[ [url=m/B3fVUy.jpg]Afbeelding[/url] ]