containerstallen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:21

coby schreef:

Citaat:
Dit is ook mijn kritiek. Paardenstallen moeten tenminste 3 bij 3 zijn, deze stallen zijn dan best klein voor een gem. paard.
Ook vind ik het een nadeel dat de stallen ´s zomers dus bloedheet zijn en ´s winters stervenskoud.

Dat is nou idd ook mijn idee over die containerstallen. wij hadden trouwens zo'n conflex-stal, zo'n groene. Die zagen er minder luxe uit dan die op de foto hierboven.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:01

lonnie schreef:
hmm, van al die nadelen heb ik nog geen last gehad, rover past er makkelijk in en we hebben deuren die uit 2 delen bestaan dus hij kan ook met zijn hoofd buiten. Glad is het ook niet en roest heb ik nog niet gezien en we hebben die stallen al ruim 2 jaar. dutske als je wil kan ik wel even kijken of ik wat foto's kan maken van onze stallen

dank je

mar zijn die stallen dan gemaakt in een opleggr (voor achter vrachtwagens te hangen)
of zijn ze speciaal voor dit doel gemaakt?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:03

pfff, naar mijn idee is het gewoon zo'n grote zeecontainer, we hebben er zelf de stallen ingemaakt, maar verder heb ik er geen idee van eigenlijk....

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:05

achzo
dank je Lachen

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:08

patos schreef:
coby schreef:

Citaat:
Dit is ook mijn kritiek. Paardenstallen moeten tenminste 3 bij 3 zijn, deze stallen zijn dan best klein voor een gem. paard.
Ook vind ik het een nadeel dat de stallen ´s zomers dus bloedheet zijn en ´s winters stervenskoud.

Dat is nou idd ook mijn idee over die containerstallen. wij hadden trouwens zo'n conflex-stal, zo'n groene. Die zagen er minder luxe uit dan die op de foto hierboven.

Maar daar zal de prijs ook wel naar zijn.

Tip: áls je een container aan wilt schaffen, vraag dan bij meerdere bedrijven prijzen op. Dit kan aanzienlijk schelen.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:48

draaakje schreef:
Concorde, hoelang duurt dat nog voor dat ze die stalleen hebben gemetselt? of zijn jullie niet van plan om die containers weg te "doen"?

Oei, dat weet ik niet, mocht je ze over willen nemen kan ik nix geen zekerheid geven. Plannen zijn er wel, maar de uitvoering laat nog wel eens op zich wachten *paardenmensen he, nooit geen tijd Tong uitsteken *

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:40

jammer Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:34

Tyrza schreef:

Citaat:
Maar daar zal de prijs ook wel naar zijn.

Tip: áls je een container aan wilt schaffen, vraag dan bij meerdere bedrijven prijzen op. Dit kan aanzienlijk schelen.

Omdat wij die stal maar voor tijdelijk nodig hadden, hebben we niet een super de luxe en de meest dure container gezocht. Maar zelfs de luxere uitvoeringen zullen niet veel groter zijn dan die van ons. Trouwens, die conflex kom ik wel heel vaak tegen op maneges enzo, dus ze worden wel redelijk veel gebruikt.