Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ceffyl schreef:Wouw, zou iedereen ook zo laconiek reageren als het om een kleuter ging die op school met alles werd overgeslagen? Wat gek dat men vind dat je dit maar moet accepteren en je mond moet houden. Je betaalt toch voor een dienst? Die wordt niet geleverd, en dan moet jij zelf maar een stapje harder zetten.
Ik begin een restaurant en hopelijk komen jullie allemaal eten. Oh, wel zelf je ingrediënten meenemen en ook liefst zelf alles bereiden. Uiteraard moet iedereen de volle pond afrekenen bij de deur, maar dat geeft niet toch?
immanuela29 schreef:Ceffyl schreef:Wouw, zou iedereen ook zo laconiek reageren als het om een kleuter ging die op school met alles werd overgeslagen? Wat gek dat men vind dat je dit maar moet accepteren en je mond moet houden. Je betaalt toch voor een dienst? Die wordt niet geleverd, en dan moet jij zelf maar een stapje harder zetten.
Ik begin een restaurant en hopelijk komen jullie allemaal eten. Oh, wel zelf je ingrediënten meenemen en ook liefst zelf alles bereiden. Uiteraard moet iedereen de volle pond afrekenen bij de deur, maar dat geeft niet toch?
PRECIES DIT! Hoe kan de helft van de reacties zo reageren? Zo van; ga maar 2 weken volhouden en het zelf doen? Ehh nee? Als je het mij vraagt; ZO SNEL MOGELIJK WEG DAAR. Als je weet dat ze je paard zelfs niet eens voeren. Zal ik per direct weg gaan. Dit is enorm slecht. Al is het letterlijk een uur verder en wat duurder. Beter dat dan dat je zelf en je paard nog voor 2 weken moeten lijden! Paard komt bijna niet buiten en rijden lukt ook maar 3 dagen in de week. Nee sorry hoor. Echt niet blijven daar.
En als je weg bent gelijk aangeven bij een instantie wat er gebeurt is. Sorry hoor maar dit kan toch niet?
Daan13 schreef:Het is toch heel bizar dat een 16 jarige dus zo de boel op stelten weet te zetten.
Die kan je toch wel aan het verstand krijgen dat paarden voer moeten hebben en beweging.
Plus dat dat ook in het contract omschreven staat. (Toch ts?)
karrij schreef:Ben ik de enige die het een raar verhaal vindt? Waarom is die redelijke vrouw niet meer aanspreekbaar?? Je kunt toch aanbellen en naar haar vragen? Of bellen?Je laat je toch niet door een 16 jarige jezelf en je paard behandelen?
Ik zou toch bij de nieuwe stal vragen of je paard niet eerder kan komen.
Maar ik vind het een raar, bijna ongeloofwaardig verhaal.
Lieser schreef:karrij schreef:Ben ik de enige die het een raar verhaal vindt? Waarom is die redelijke vrouw niet meer aanspreekbaar?? Je kunt toch aanbellen en naar haar vragen? Of bellen?Je laat je toch niet door een 16 jarige jezelf en je paard behandelen?
Ik zou toch bij de nieuwe stal vragen of je paard niet eerder kan komen.
Maar ik vind het een raar, bijna ongeloofwaardig verhaal.
Ik ook. Een 16-jarige die op een paardeninternaat (?) zit maar wel een stal overdag doordeweeks runt?