Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britta31 schreef:Ik heb er een pensioen paard bij.Hij is 26 en mijn ruin ook.Zijn eigenaar heeft nog een paard en bij dit pensioen paard komt ze om de paar weken kijken.
Shenavallie schreef:Voor eenzelfde situatie als jij hebt, TS, wordt hier verderop op twee verschillende stallen 150 Euro per maand gevraagd. Dat is dan wel inclusief een rijbak (overdag als er niemand rijdt, kunnen de paarden daar in of op een klein stukje weide). Dat is inclusief voer, bodembedekking, dekenservice, buiten zetten en weer binnenhalen, mestverwerking, etc. en exclusief hoefsmid, wormenkuur, tandarts.
DuoPenotti schreef:Maar ts bied toch een goede buitenbak met verlichting aan.
@ poekkie
Ik heb mijn bijna altijd te rijden bak 20x60 nu open staan. Dan is het een paddock?
Maar als ik de draad dicht doe zou ik meer geld kunnen vragen?
Ze graven en mesten er nooit in. Anders zou ik hem wellicht ook sluiten.
SusanH schreef:Hier is tussen de 250 en 300 normaal voor wat jij biedt. Ik denk dat je in Drenthe tussen de 200 en 250 kan vragen.
ElCid schreef:Elin_ schreef:Je hebt voor 225 stal volpension met buitenbad en binnenbak op loopafstand. 250 incl binnenbak en 300 voor binnenbak met allerlei andere zorgen nog.
Maar persoonlijk zou ik een buitenbad niet echt nodig vinden op een stal. 's Zomers wel fijn natuurlijk( sorry kon het niet laten
).