Zo'n bar gaan wij hier ook nog maken, maar dan gewoon recht. Er is een te strenge hiërarchie in de kudde dus hoeken vind ik gevaarlijk.
Ik wil ze wel vrij diep maken zodat het niet teveel inregent. Hopelijk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SafeHaven schreef:Even weer omhoog schoppen![]()
Hebben degenen met een hooibak + afdak geen last van inregenen? Ik zie hier de regen maar zelden loodrecht naar beneden vallen dus het lijkt mij niet voldoende.. tenzij het dak aan alle kanten 1m uitsteekt![]()
We hebben recent een klein aanhangertje gekocht en daar wil ik nog een afdakje voor maken. Dan kan ik 'm met het minitrekkertje makkelijk naar de hooischuur rijden, vullen, en weer terug onder het afdakje zetten.
Even voor de leuk wat foto's van het aanhangertje met wilgentakken afgelopen week:
[ [url=m/ctXghv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jEJr9a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YMbedz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteraard hadden ze er al een puinzooi van gemaakt voordat ik goed en wel van 't trekkertje af was en m'n telefoon te pakken had maargoed.
SafeHaven schreef:Leuke foto's! Met die keien ook erg mooi, zou bij ons alleen echt niet lang zo netjes blijvenwij hebben zware keien langs de poel liggen en die liggen elke keer weer een meter verder. Nog niemand kunnen betrappen en geen idee hoe ze het doen, maar ik VOEL gewoon dat ze me uit staan te lachen als ik die zware krengen weer mopperend op hun plek leg
![]()
Zo'n bar gaan wij hier ook nog maken, maar dan gewoon recht. Er is een te strenge hiërarchie in de kudde dus hoeken vind ik gevaarlijk.
Ik wil ze wel vrij diep maken zodat het niet teveel inregent. Hopelijk.