Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Supertje schreef:Het gewicht wat in de trailer staat maakt niets uit, het gaat om het totale gewicht van de trailer + laadvermogen.
Dus stel, de trailer weegt 750 kg, laadvermogen is 1400 kg, is dat 2150 kg. Dit moet je auto kunnen trekken om ermee te mogen rijden.
Maar de trailer verplaatsen zou dus mogen (al is er geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt hoor).
petraaken"]
[quote="chocogirl schreef:Bij ons mag het ook. Die opel mag een gewicht van 1700 kilo geremd trekken!!
irene schreef:Ik heb een Ford Galaxy, die mag 1800 kilo trekken.
BeNGeL schreef:die mag toch echt 2000 kg trekken maar ja zullen wel een andere uitvoering hebben ....
en hij weegt 1659 kg (leeg...)
mag ik hier dan wel zonder E rijbewijs met een tweepaards trailer incl. 1 paard rijden ?!
volgens mijn vriend mag ik hier dus wel gewoon mee trekken zonder mijn E rijbewijs ...

chocogirl schreef:Bij ons mag het ook. Die opel mag een gewicht van 1700 kilo geremd trekken!!
chocogirl schreef:vandaar dat ik erbij vermeldde dat alleen mijn haffie van 400 kg er in staat (en soms de shetlander erbij)
.
.
)