Marrie schreef:En waarom wil je hem zo graag voor de hk? Wil je er mee gaan fokken? Ik vind het anders geen nut hebben om hem naar de hk te sturen...
En denk je dat als hij opeens een D zou zijn hij dan ook als D zou worden goedgekeurd? 9 van de 10 keer niet omdat ze C gefokt zijn.. Als je zo graag een veulen wilt waarom ga je dan voor een Welsh C die op papier volledig Welsh C gefokt is. JE hebt zijn moeder gezien. Ik denk nog steeds dat Spirit groter wordt dan Amanda hoor. Maar ik weet ook niks over zijn vader. En dan nu hebben wij het opeens gedaan? Sorry hoor wij kunnen ook niet ruiken hoe groot een paard of pony gaat worden sowieso is voor mij de grote niet belangrijk aman is ook 1.36 en ik kan ook op haar wedstrijden rijden. Ik snap niet waar je moeilijk over doet?!
marrie dit zijn dingen waar ik het vaker over gehad heb met je en ga daar hier verder niet op in.
ik ben niet uit op ruzie met jou. verdere berichten doen we wel via pb zoals je nu al een aantal antwoorden van me gehad heb.
) en ambities (rijden !) zou ik zelf nooit voor een pony kiezen.
ik ben ook iemand met een pony ipv een paard. En ik moet je eerlijk zeggen dat ik het onzin vind dat volwassenen niet op pony's kunnen. Je moet uiteraard wel een pony zoeken die ook bij je past. Kijk maar naar ijslanders kunnen volwassenen prima op. En mijn welsh cob trekt het ook prima.
. ben je echt van plan een hengst te rijden dan? als je hem nu ruint wordt hij zeker groter dan als hengst.