DuoPenotti schreef:Ik begrijp je hoor, zeker als ze er dan over liegen.
Toen ik ze nog niet aan huis had heb ik dat ook gehad, stal waar ik jaren fijn stond ineens de paarden meer binnen, ineens ook slecht hooi.
Vragen waarom werden ontweken en idd al snel dat je een zeur was.
Toen ik op zoek ging langs een stal, waar ze veel buiten stonden volgens eigenaar, maar net die dag dat ik kwam kijken niet met een vage smoes.
Ben toen daar op diverse tijden langs gaan rijden, stond steeds amper wat buiten. Waarom daar over liegen dan?
Stal daarna was echt een fijne plek. Kreeg vooraf te horen dat ze op zondag niet naar buiten gingen.
Je mocht dat zelf wel doen, maar dan ook zelf weer binnen zetten.
In praktijk bleek dat ze best vaak alsnog buiten stonden, maar idd niet wekelijks.
Kijk zo kan het ook. Dan valt het niet tegen.
Ik begrijp dat liegen gewoon niet, het is zoals het is, daar trek je je klanten op aan en krijg je ook het minst snel praat over je stal. En mensen die er bij aansluiten.
Ik heb overigens, 40 km van Eindhoven mijn stallen altijd vol kunnen hebben met alleen een buitenbak.
Maar ik wil niet meer...
Ts, succes met zoeken.
Exact dat is waar ik moeite mee heb. Ik heb echt voor een heleboel begrip en wij helpen ook altijd mee als dat gewaardeerd wordt, geen probleem. Maar wees gewoon meteen duidelijk, zodat mensen geen verkeerde verwachtingen hebben. Dan voorkom je ook een hoop gedoe. Ik wil ook helemaal geen zeur zijn, maar vraag gewoon hetgeen we overeengekomen zijn. Maar goed, blijkbaar gaat het vaker zo en is het geen verkeerd idee om dan bij een stal eens wat vaker langs te rijden om te kijken of ze idd wel buiten komen.
Leerzaam proces zo ;- ) Beetje frustrerend, maar goed