Dennis"]
[quote="KellyenXena schreef:Offtopic,sorry..Maar dat die chetak's bij jullie zo goed blijven! Het is echt ronduit het slechtste hoofdstel wat ik ooit gehad heb...Ik onderhoud mijn spullen echt heel zorgvuldig,daar kan het echt niet aanliggen,maar het verf bladderde al zeer snel af..Vind de leerkwaliteit ook niet echt super..Wat is jullie geheim?
Dat vind ik ook. Die van mij is ook echt niet mooi meer(al een jaar niet meer, heb hem nu 2 jaar). Hij is nog wel heel en veilig, maar zowat helemaal bruin. Ik heb er zo'n 50 euro voor betaald dacht ik.
Ik heb ook nog een hoofdstel die ik nu 3 jaar heb en daarvoor al vele jaren geleeft heeft(ik kreeg hem helemaal hard en verwaarloost met de schimmel er op). Dat hoofdstel is afgelopen 3 jaar even knap gebleven, ziet er nog netter uit dan mij chetak.
[/quote]
is toch handig?
heb je eerst een zwart hoofdstel, en na en tijdje heb je eens een ander kleurtje
) niet.
Dat zijn toch geen bedragen meer? Die krijg je er nooit meer uit. Je kunt daar wel 10 andere ook goede hoofdstellen voor kopen. Een hoofdstel gaat wel 10 jaar mee, dus dan ben je 100 jaar verder.
. Ik ben die goedkope prut wel voort beu. dus ik heb er over zitten denken na jullie ervaringen en tips. Ik geef gewoon wat meer uit zodat ik ook goede kwaliteit heb. Ik wil ook wel eens een mooi hoofdstel dus bedankt voor jullie tips! Morgen gaan we weer inkopen doen (om de zoveel tijd gewoon meteen alles kopen, doen wij altijd)