Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amado schreef:Hij wordt elke zomer dik ja, maar ook in de winter wordt ie niet veel slanker. Dus enkel aan de weide ligt het niet. Zolang ik nog niet alles heb geprobeerd, gaan we hier niet weg
Het is al een aantal jaar een probleem, niet iets wat ineens opspeelt.
De hooi analyse komt nog binnen, ze gaan momenteel maar 1,5 uur per dag op de weide.
Als ik m in de winter weer slank kan krijgen, kan hij de zomer ook aan zeg maar, alleen is het probleem dat ie in de winter ook weer niet extreem veel afvalt.
Hoop ook heel erg dat ie m om houdt!
pien_2010 schreef:Wellicht verwend. Mijn merens was redelijk op gewicht (altijd wat te dik) tussen 5 en 20 jaar. Daarna begon hij wat meer dikker te worden want deed minder.
Je hebt een tof paard, krachtpatser, ga lekker met hem genieten. Hercule werkte jaren 6 dagen, vaak 2x rijden (dochter en mams, onder de man en voor de wagen, showteam en ponyclub dressuur en springen naast veel buitenritten) en 's ochtends begeleidde hij de jonkies in de stapmolen in pittige draf. Wouw hoe strak wil je het hebben. En hij genoot ervan. Dat is het belangrijkste. Wel door ons netjes opgebouwd waar met mensen met verstand van zaken over gesproken werd.
Amado schreef:Zoals ik zei, vind zo’n plek maar eens waar ze 24/7 buiten staan en het voerbeleid naar jouw paard aan willen passen.