Excellent Grooming brush, ervaring?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Excellent Grooming brush, ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 13:58

Ik heb iets in de aard zoals hier al gepost is. Deze: https://www.ej.nl/paard/poetsen-toilett ... 13693.html. Mijne komt van agradi dus niet exact deze maar zelfde systeem dus. En ben er erg blij mee. :j Werkt als een trein, makkelijk proper te maken.
De magic brush gebruik ik eigenlijk alleen voor modder of mestvlekken weg te borstelen want voor het verharen vind ik ze helemaal niet zo handig. Ze zitten zeker met dikkere vachten in no time vol en zijn moeilijk proper te maken. Ik maak ze nu overigens proper met die uit de link hierboven en dat werkt een stuk sneller! :))

Eens in de zomervacht kan ik de wannabe-furminator niet meer gebruiken op een van de paarden omdat hij 'm dan niet meer fijn vindt. Dan moet ik zelfs al voorzichtig zijn met de magic brush. Maar die krijgt ook echt sneeën van gekartelde zweetmessen. :(:) (ik gebruik nooit meer en metalen zweetmes :x Arm beest.)
Dus die heeft gewoon echt een heel gevoelig huidje. :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 15:26

Voor haren op dekjes, maar ook op de krappaal van de katten gebruik ik deze. Echt een top ding en kost maar € 6,95
Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 15:59

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-21 14:37

Muze schreef:
Net een besteld, ben benieuwd .

Was benieuwd of je hem al binnen had en al hebt kunnen testen :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 14:44

kiki1976 schreef:
Voor haren op dekjes, maar ook op de krappaal van de katten gebruik ik deze. Echt een top ding en kost maar € 6,95
[ [url=m/3NTf6T.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je daar een link van naar een winkel waar je die kunt kopen?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:22

Ineke2 schreef:
Heb je daar een link van naar een winkel waar je die kunt kopen?

PB

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:27

kiki1976 schreef:
Wij krijgen er vrij veel positieve reactie's over terug van klanten (helaas nu allemaal uitverkocht).
Wat ik zelf wel een nadeel vind, is dat ze best zwaar zijn. Maar de werking ervan is top.

Gebruik hem eerlijk gezegd niet bij mijn paard. Maar dat is omdat ik zelf ook super tevreden ben over een gekarteld zweetmes en die altijd gebruik.

Bij mij werkt hij inderdaad ook top. Alleen net een slag te groot en te zwaar om met één hand te gebruiken. Hier altijd met twee handen :')

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 09:30

Hij is idd wel heel groot en zwaar ja

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 18:09

Het werkt op zich wel, maar in de beschrijving staat dat hij anti-statisch werkt door het rubber.. Bij mij is dit helaas niet het geval. Al ben ik wel een extreem statisch persoon geloof ik :')

xpvdpx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 21:57

kiki1976 schreef:

Deze heb ik ook voor mijn dekjes haar vrij te maken, maar ook de benen van mijn paard doe ik hiermee! wel jammer dat het harde plastic aan de binnenkant al vrij snel brak bij mij en zonder plastic is hij niet meer stevig...

xpvdpx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 21:57

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:38

Ik heb hem gewonnen en vind het een rot ding.
Hier werkt het niet.

Ik gebruik de magic brush maar dan op zn kop. Dat gaat als een tierelier!

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:14

Oh echt een rot ding ja?
Ik vind m wel prettig.. ook voor haren van dingen afhalen. Daar zou ik er wel nog een voor willen maar net wat te prijzig haha

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 20:44

xpvdpx schreef:
kiki1976 schreef:

Deze heb ik ook voor mijn dekjes haar vrij te maken, maar ook de benen van mijn paard doe ik hiermee! wel jammer dat het harde plastic aan de binnenkant al vrij snel brak bij mij en zonder plastic is hij niet meer stevig...

Gebruik hem al ruim een jaar, eentje thuis en eentje stal, maar er is er nog niet één stuk gegaan. Die op stal gebruik ik enkel voor dekjes etc. Die thuis maak ik de krabpaal mee haarvrij, matten, hoekje waar de kat vaak ligt op de vloerbedekking.

Diverse vrienden gebruiken deze maar is door gebruik tot op heden ook nooit eentje stuk gegaan. Bij één vriendin is er wel eentje gesneuveld, maar dat was omdat haar pup het gepikt had _O-

Angie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 21:18

Ik heb deze ongeveer een maand geleden gekocht. Echt een aanrader nu in de verharing kun je het goed los krijgen. Gister aan een stalgenoot uitgeleend die wilde proberen en was meteen verkocht. Vindt het zeker het geld waard +:)+