Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mimi_5 schreef:Onali schreef:Tenzij je een groom bent bij een grote stal/ (inter)nationale ruiter verzorg je gewone paarden gratis.
Meeste mensen vragen aan jou juist geld. Ik heb nog nooit gehoord van een betaalde verzorgster op een normale pensionstal.
Het verzorgen is dus of gratis of jij moet betalen.
Niet andersom
Maar hoeveel moet je dan betalen?
Mimi_5 schreef:Maar hoeveel moet je dan betalen?
Mimi_5 schreef:Ik heb een andere vraag voor jullie maar bestaat dat zo dat je bijvoorbeeld vrijheidsdressuur kunt doen met een paard op stal en die dan ook verzorgen maar dit gratis. Als je zegt dat het geld kost zeg de prijs!
Mooblie schreef:Ik heb het gevoel dat je nog te jong bent om echt aan het werk te gaan. Vaak ben je dan afhankelijk van school wat het weer lastiger maakt. In welke regio woon je?
Je zou lokaal eens kunnen kijken of er gezocht wordt naar een stalhulp voor in het weekend. Dan kun je taken als binnen/buiten zetten en mesten verwachten. Hooguit één keer de deken verwisselen. Dan zou ik zeker niet meer dan 5 euro per uur verwachten.
Voor puur de verzorging ga je niet betaald krijgen. Je zou kunnen kijken of je kunt oefenen met het toiletteren van paarden. Voor bijvoorbeeld scheren worden mensen wel eens gevraagd. Prijzen daarvan weet ik niet en vraagt van jou ook weer een investering.
Mimi_5 schreef:Ik heb een andere vraag voor jullie maar bestaat dat zo dat je bijvoorbeeld vrijheidsdressuur kunt doen met een paard op stal en die dan ook verzorgen maar dit gratis. Als je zegt dat het geld kost zeg de prijs!