Mindim schreef:Even een vraag, want volgens mij ben ik het niet tegen gekomen. Zijn er rontgenfoto's genomen van die knie?
Ik heb even gekeken in je vorige berichten, ik neem aan dat dit over hetzelfde gaat als met het paard dat moeite had met het linkervoetje geven en later een topic over een springknie die je verbond om de zwelling tegen te gaan?
Is er toen onderzocht waar het vocht vandaan kwam, is het ooit afgetapt weer of intussen weer naar gekeken, want dat was een jaar terug.
Klopt de springknie was waarschijnlijk een verkeerde diagnose van de dierenarts of is uitgegroeid tot artrose want er is destijds niks aan gedaan behalve ontsteking remmers, rust en inbinden wat is aangeraden. Er is niet achterhaald waar de zwelling vandaan kwam met foto's heb er ook spijt van dat ik dat toen niet had gedaan.
Ze is blind aan haar linker oog waardoor ze altijd scheef loopt met al haar gewicht op haar linker been waar nu ook die artrose zit. Ik heb op een spelende wijs haar geleerd om op 3 benen te staan en dar is ook gelukt en is de balans ook voor een groot deel hersteld waardoor voetjes gegeven moment probleem loos gingen.
Ze is nooit echt zwaar belast door mij veel op de wei en in een vrolijke bui.
Er is geen foto gemaakt want de Paardenarts zei zonder twijfel artrose. Dusja best een klap in het gezicht. Ik vroeg nog wel kan er een foto worden gemaakt maar hij zei je gaat schrikken van die foto's. Wie ben ik dan om hem tegen te spreken.
Ik vraag mij ook af had ik dingen anders aan moeten pakken hoort het zo snel te gaan ik weet het niet. Ze heeft een jaar rust gehad en ik heb niks belastends met haar gedaan. Bijna niet gereden, niet gelongeerd. veel naar buiten...