Aanbiedingen Divoza komende week

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:06

Dione kan helaas niets meer opmeten want Dione heeft sinds 01-02-2004 een nieuwe baan
Maar als je belt en je vraagt het lief willen ze het vast wel even voor je opmeten.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:21

Ik MOET er ook heen, wil die longeersingel!
Voor 19 euro, aardig wat ringen en er is maat pony, eindelijk !

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:23

Je kan hem ook bestellen Sanex Knipoog

En dione; dat wist ik niet! Ik vraag me nog wel altijd af wie jij nou was (van al het divoza personeel)
Heb jij geen foto van jezelf? Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:24

Tot wanneer zijn die aanbiedingen?
Anders rij ik maandag even in Leek langs Divoza als ik terug naar huis rij. Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:32

Vanaf morgen tot en met 6 maart

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:35

Lydiia schreef:
Je kan hem ook bestellen Sanex Knipoog

En dione; dat wist ik niet! Ik vraag me nog wel altijd af wie jij nou was (van al het divoza personeel)
Heb jij geen foto van jezelf? Haha!

Ik denk niet dat je me ooit gezien hebt, ik stond nl. niet in de winkel maar zat boven op kantoor.
Heb helaas geen foto bij de hand, ik was al blij dat ik 1 foto in m'n profiel heb gekregen, digibeet dat ik ben Bloos!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:39

Ik wil dat dekje!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:11

Hmz, bestellen kan ook... maar dan kan ik niet even verder snuffelen Haha!
Vaak ga ik heen voor 1 ding, maar kom met het 3dubbele terug.
Ben vandaag niet op stal geweest dus heb ook niet in de P&S kunnen kijken, weet nog steeds niet welke het nou is maar de beschrijving staat me al aan.
Weet iemand welke longeersingel op de site het is ?

Irsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:29

Nee, volgens mij staat hij niet op de site. Ik kan hem in ieder geval niet vinden!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:44

Wheehee ik ookniet, des te meer reden om even langs te gaan Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 19:39

Sinds vandaag staat het op de site Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:12

super! ik moest voor mn moeder dat BR dekje
Afbeelding maar dan in het bordeaux bestellen, maar nu bestel ik er meteen een lichtblauw dekje bij, niet die br maar de triesto
Afbeelding

en de longeersingel
Afbeelding

hoop alleen dat de full dit keer niet veel te groot is zoals mn andere full, maar een maatje kleiner is ook weer een risico
Quentin is ruim 1.70 maar erg smal
wie weet hoe die singel valt?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 22:08

dat lichtblauw lijkt me wel tof maar ik heb er al een en ik wil die br in het bordeaux nog bestellen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 00:01

Ik heb de singel vanvond gekocht voor bas !!
En een vitaminestoot Knipoog

Singel is echt een supermooi ding, en het past joehoe!
Ga er morgen nog wel even goed naar kijken want ik moest erg veel moeite doen om de pinnen van de gespen in die ringetjes te krijgen, maar ben er voor zover al wel erg blij mee

Weet niet of ze in het magazijn nog meer hebben maar in de winkel zelf hingen er nu al niet veel meer... ( leek )

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 01:25

Ik hing vanochtend om 9 uur al aan de telefoon *LOL* en heb idd de longeersingel, de fleece deken en het zadeldekje besteld.
Als het goed is komt het dinsdag of woensdag binnen bij mij.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 02:56

Ik wil die longeersingel voor Quicky! Divoza rekent wel door in de verzending hoor Boos! Zo'n vitaminespuit lijkt me ook wel leuk ... Waarom is die winkel nu zo ver voor ons Verdrietig

Irsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 09:41

Ik heb de longeer singel gister ook gekocht, echt een super mooi ding. Ik was er helemaal blij mee, Irsa duidelijk minder...... Schijnheilig
Toen ik kwam waren er ook al bijna geen singels meer, ik neem aan dat ze nog wel genoeg op voorraad hebben, anders zou het een beetje suf zijn!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:14

Irsa. hoe zit het bij jouw met de gespen ? Gaat dat een beetje makkelijk of ... ?
Ik weet niet, gewoon los ging het wel, maar toen de singel om Bas heen zat kreeg ik 'm niet makkelijk een gaatje hoger, ik moest echt een beetje rukken en plukken voor ik 'm uit het ringetje kreeg...

Ik ga straks even goed kijken, was gisteravond wat haastig, maar als dat niet goed zit gaat ie wel weer terug Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:15

Hmm, ik ga ook maar eens op de site kijken ..
die dekjes, zijn die van goede kwaliteit ? Ik vind die lichtblauwe zo mooi Schijnheilig

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:16

Ja ze weten vaak niet eens hoeveel ze wel niet hebben Schijnheilig

Laatst:
Lydia; hebben jullie deze rambo onderdeken nog in 195?
divozavrouw; ik zal even in het magazijn kijken. ... ... ... nee sorry die hebben we niet meer, en ze worden ook niet meer besteld, de pagony's ook niet, volgende winter pas weer. Blond
Lydia; hé balen, nouja okee daag.

2 week later;
Lydia; hey leuk, een Rhino stable in de aanbieding, die nemen we! Enne, goh, wat ligt daarnou? Een onderdeken maat 195 van Rambo!

Eind goed, al goed. Lydia heeft haar onderdeken maar vraagt voortaan of ze zelf even in het magazijn mag kijken Haha!

Irsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:17

Sanex, mijn gespen gaan ook behoorlijk stug. Gister heb ik hem meteen gebruikt en bij het strakker maken moest ik zo hard trekken dat die hele singelopzij schoof. Ik neem aandat dat nieuwigheid is. Maarre, mooi is ie he? Kon Bas jou aankoop wel waarderen ? Irsa niet zo, ze kent longeren geloof ik niet en ze begreep echt niet waarom ze nou rondjes moest lopen... Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:20

Bas heeft 'm alleen maar even om gehad voor het passen, straks is hij het bokje Knipoog

Ik heb gauw even gekeken naar die pinnetjes maar die lijken haast wel te breed voor de ringetjes, ze zouden geloof ik net wat dunner moeten zijn...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:21

De longeersingel Baseline is degene die ik volgens mij ook heb Fitz. Op zich handig maar ik vind het heel erg vervelend als je hem aansingelt. Die ijzeren ringetjes in de gaatjes zorgen er namelijk voor dat alles steeds blijft steken. De eerste keer denk je 'ok, kan ik mee leven' maar later gaat het je echt irriteren. Zou hem nooit meer kopen zelf. Ga binnenkort hopelijk eens gewoon een lederen kopen.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:27

Fasel dat dacht ik gister eerst ook: Och dat kan wel, dat vind ik niet zo erg...
Maar mn Ma overtuigde me dat ik nog eens even erg goed kijken moest, omdat ik me anders ook zou gaan irriteren Knipoog

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:28

Fasel schreef:
De longeersingel Baseline is degene die ik volgens mij ook heb Fitz. Op zich handig maar ik vind het heel erg vervelend als je hem aansingelt. Die ijzeren ringetjes in de gaatjes zorgen er namelijk voor dat alles steeds blijft steken. De eerste keer denk je 'ok, kan ik mee leven' maar later gaat het je echt irriteren. Zou hem nooit meer kopen zelf. Ga binnenkort hopelijk eens gewoon een lederen kopen.

Ik heb precies zo'n singel, maar dan van Kieffer. De Kieffer heeft ook ijzeren ringetjes in de gaatjes. Toch gaat daarbij het aansingelen wel heel makkelijk.. Verward Vreemd, want het lijkt me hetzelfde principe als de Baseline singel... Lachen