Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kamsel schreef:Ze heeft de dierenarts er niet voor gebeld, de dierenarts was er voor een ander paard en heeft er naar gekeken.
Ik denk dat ik dat ook had gedaan. Even kijken of ik het verkeerd zie.
Maar als ik me dan niet kan vinden in zijn manier van doen met zijn pony, dan kan hij vertrekken.
Ik zal zeker niet een deken gaan kopen zonder overleg..
Poekkie schreef:Als ik het zo hoor was de dierenarts Sowieso op het erf aanwezig en is er gewoon gevraagd wat zij van de conditie en temperatuur van het beestje vond zonder dat hier onderzoeken, rekeningen etc. Aan te pas kwamen. Zeker bij twijfel vind ik het eigelijk niet zodanig ‘te ver’ gaan om zoiets even te vragen als je dierenarts er toch is.
justdiesel schreef:Ik praat de eigenaar van de pony absoluut niet goed maar ik vind ook dat jullie je veel te veel er mee bemoeien.
Bah bah als je dat bij mij zou flikken was je ook aan het verkeerde adres!
Caira schreef:justdiesel schreef:Ik praat de eigenaar van de pony absoluut niet goed maar ik vind ook dat jullie je veel te veel er mee bemoeien.
Bah bah als je dat bij mij zou flikken was je ook aan het verkeerde adres!
Waarom? Als pensionklant ben je 2-3 uur gemiddeld per dag op het erf bij je paard. Als pension eigenaar kijk je er 24-7 tegenaan. En idd bij een verkeerd adres kun je gewoon vertrekken