Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kon absoluut geen kwaad vond zij, maar goed, ik dacht daar dus echt anders over.... Hetzelfde gold voor een andere pensionklant, wanneer zij haar eigen paard iets lekkers gaf gaf zij alle andere penionpaarden ook standaard een lekker stuk brood.... (lees een half, vers, witbrood) Na er een aantal keer iets van gezegt te hebben heb ik maar met grote letters ''niets extra's voeren'' op haar stal gezet. Ieder moet zelf weten wat hij met zijn of haar paard doet maar respecteer aub de wensen van een ander
. Heb je daar een atleet in de box staan die bijna de koers in moet, willen ze hem schíllen geven
.runningkawa schreef:Een rede voor mij om niet op een manege met kleine kindertjes te gaan staan.![]()

Brigitte schreef:Ik ben wel blij dat het overgrote gedeelte van jullie mijn mening delen. Voel ik me tenminste niet zo'n boe-vrouw.
Geweldig toch? (het antwoord was trouwens nee, heb uitgelegd dat ze met bit in niet mogen eten)