Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Barb schreef:ja Cheveyo vind je het gek? ze is al een hele tijd op zoek naar haar 'oude' pony en iedere keer word haar weer wat anders verteld door de ex-eigenaresse van Kimmy, zou jij daar niet moedeloos van worden als het jou zou overkomen??![]()
Pjotr geef ander het telefoonnummer van die mevrouw in Friesland even aan kiekiek daar schiet ze al veel meer mee op lijkt mij.

djuno schreef:oeps.....tijdens het maken van mijn bericht had je alweer gereageerd....kun je dan niet beter eerst even afwachten wat de resultaten vanuit Friesland zijn? Nu blijf je in het wilde weg rond vragen, krijgt vervolgens reacties waar je wat bozig op reageerd terwijl Kimmy misschien wel echt in Friesland staat.
Wat ik hiermee alleen maar wil zeggen is.....stap voor stap.
kiekiek schreef:Kim is 19 jaar ( ben driftig op zoek gegaan naar aanwijzingen voor echte leeftijd, en dit is m dus)
Ze is ongeveer 1.40 m hoog
Ze heeft geen opvallende kenmerken, alleen een wit plekje (ongeveer een vierkante centimeter) op haar rug.
Ze is niet gechipt en heeft geen papieren
En, dat was t wel zo'n beetje
Allees wat verder van belang is, kan je op de foto's zien...
Iemand die meer weet???