Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manic"]
[quote="SuperSmurf schreef:hebben jullie een tijdje terug in de krant gelezen dat mensen die een huisdier willen aanschaffen deze alleen nog van een bepaalde lijst met toegestane dieren kunnen halen? En daarbij moeten ze ook aangeven of ze wel goed voor de dieren kunnen zorgen. Ik vond dit persoonlijk een super goed idee! Hoop ook wel dat t erdoorheen komt! (was geloof ik nog alleen een plan)
petrabonanza schreef:Ik zou niet gelijk van het ergste uitgaan, halsters die kapot zijn: wat een dierenbeulerij. Paarden in de bagger, ik denk dat ze dat alleen maar lekker vinden. Tuurlijk wil je voor elk paard een ideel leven, maar wat is dat. Aan de ene kant is het zielig als er nooit naar een paard wordt omgekeken maar aan de andere kant is het zielig als hij ondanks dat hij verkouden is zijn brood moet verdienen. Bij mijn eigen paard haal ik er gelijk een veearts bij als hij verkouden is, maar ik kan niet in andermans portemonnaie kijken. Voor een paard met snottebelen kan het volgens mij niet echt kwaad om rustige ritjes in de buitenlucht te rijden.