Dat aanbellen of ze een stal verhuren heb ik vroeger wel gedaan. Maar dat was nog buiten het internet tijdperk. Uiteraard ook gaan kijken die zelf een stal aanboden maar uiteindelijk ben ik op die plaatsen nooit gaan staan
lnvdh
Geplaatst: 04-10-20 08:55
toen ik mijn pony kocht stond hij op een manege waar ik al reed dus bleven we daar met hem staan.. Echter twee maanden geleden veranderde voor mij het eea. en ineens stond ik voor de keuze hoe nu verder. Ik had een andere vriendin die met haar paard op een stuk weiland stond 24/7 buiten maar dat durfde ik toch niet aan.. en gelukkig bood toen de instructrice van mijn dochter een plekje aan bij haar op stal. ( terwijl ze altijd zei dat ze wilde minderen )Ik moest wel even wennen.. op de manege hadden we water, stroom. binnenbak buitenbak solarium etcetc.. en nu was t terug naar basic.. geen stromend water. geen elektra geen binnenbak... maar nu na 1.5 maand moet ik zeggen.. ik ben er superblij. ik mis de luxe niet eens meer... mijn paard staat er meer dan goed... er is zoveel rust..Ik riep altijd dat ik een binnenbak wilde maar ondertussen heb ik al menig rit in de buitenbak in de regen gehad Bij ons in de omgeving is ook niet heel veel.als dit me niet was aangeboden had ik denk via mp of fb of rondrijden en gewoon aanbellen hopelijk een plekje gevonden echter is t nu vanzelf gegaan
Josje_D
Geplaatst: 04-10-20 09:24
Mijn paard stond op de stal waar ik voorheen een leasepaard had. Het is een fijne stal met een goede buitenbak, 24/7 weidegang in de zomer, buitenzet service in de winter en onbeperkt hooi. Er stond zo een grote ronde hooibaal voor zn neus dus dat was een soort onbeperkt buffet Voor deze regio was de prijs echt prima. Daarom zag ik geen reden om te verhuizen. Mocht ik ooit weer een paard kopen dan zou deze stal zeker weer een optie zijn!
Het leasepaard had ik destijds gevonden via marktplaats
Via marktplaats. Het ging vrij makkelijk en vlot. Maar hier in de omgeving zijn er gewoon veel stallingen.
xAnthea
Geplaatst: 04-10-20 09:49
Ik heb vrijwel al mijn stallingen gevonden via zoekertjeswebsites.
Mijn huidige stalling heb ik via via gevonden. Ik wou gaan kijken bij een stal maar ze hadden geen plek meer en zeiden toen om te informeren bij de buren. Daar sta ik na 6 jaar nog steeds
Jodhi
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-20 17:42
Dankjulliewel voor de antwoorden! Wat een leuke verhalen allemaal Ik denk inderdaad dat ik een advertentie op marktplaats ga zetten.
Nog even een vraagje dan, wat kan ik als richtprijs gebruiken voor een stalling die ik zoek bij mijn eisen? - 24/7 weidegang of 's nachts op stal - Onbeperkt ruwvoer - e.v.t buitenbak en mogelijkheid tot opslag spullen In de regio noord-nederland.
Ik dacht zelf tussen de 100 tot 200 euro, zit ik daarmee goed?