. Heb nog wel gekeken bij zweepjes en bij shabrakjes, maar dat bleef bij kijken
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en een wormkuur.
Ik was 87 eurootjes kwijt. Een paar beugelriemen laten repareren, nieuwe teugels gekocht, een leren dressuursingel en zadelzeep. Maar dat doe ik in principe niet iedere maand. Ik ben ook niet zo setjes-gevoelig, dus ik kan de uitgaven redelijk binnen de perken houden. Meestal.
Áls ik al iets nieuws koop, laat ik het brengen 
)
)
Fitzroy schreef:Ik heb soms ook wel dat ik enorm WIL shoppen maar dat ik gewoon niets naar mijn zin kan vinden.
Zo dacht ik op Jumping Amsterdam even lekker in te slaan, maar viel het strodorp daar echt gigantisch tegen.![]()
Wel goed voor mijn portemonnaie overigens.
Ik heb wel diverse hebbedingetjes op mijn lijstje staan, maar die heb ik niet echt dringend nodig.
. Niet dat ik écht iets nodig heb, maar die verkoopt wel héle mooie spullen
. Dus ik leg alvast maar wat geld opzij voor als ik naar Indoor Brabant ga, want daar staat ie weer
!
) andere keer duurt het weer weeeeken voordat ik er weer kom.
.
. Dus meestal een halster + touwtje, een nieuw VD zweepje, een nieuwe borstel (set) of als ik een mooie deken zie dan moet ik die ook hebben (god dank hebben de meeste ruitersportzaken amper mini-pony dekens
).
)
)
)
Fitzroy schreef:Ik heb soms ook wel dat ik enorm WIL shoppen maar dat ik gewoon niets naar mijn zin kan vinden.
Zo dacht ik op Jumping Amsterdam even lekker in te slaan, maar viel het strodorp daar echt gigantisch tegen.![]()
Wel goed voor mijn portemonnaie overigens.

) Sjuimpje schreef:Ik nog maar heel weinig...
Ruitersportzaakjes zijn altijd alleen maar bedroevend; ik kom in een zaak, helemaal in de shopping-mood, en vervolgens kom je tot de conclusie dat je alles al hebt (behalve een rondgenaaide Passier maar daar heb ik het budget niet voor).
Maar dan is je "huis-ruitersportzaak" natuurlijk ook niet echt groot,...
. Ik ben zelf ook heel erg jassen/vestjes verslaafd,...
En nu zie ik ook nog eens een andere zaak van binnen.
maarja ik geef zo rond de 45 uit per maand denk k Anoukie"]
[quote="Sjuimpje schreef:Ik nog maar heel weinig...
Ruitersportzaakjes zijn altijd alleen maar bedroevend; ik kom in een zaak, helemaal in de shopping-mood, en vervolgens kom je tot de conclusie dat je alles al hebt (behalve een rondgenaaide Passier maar daar heb ik het budget niet voor).
Maar dan is je "huis-ruitersportzaak" natuurlijk ook niet echt groot,...