behalve als ie een blaastest moet ondergaan

nee maar zonder dollen, de stoffen die bier naast alcohol bevat zijn geen doping oid. en na een uur moet de alcohol alweer uit het bloed zijn.
dus dat is helemaal geen doping.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lindsjah"]
[quote="crossmonster"][quote="Vonnie84 schreef:Als we het toch over doping hebben en vreemde voedingssupplementen.
Pepermunt is toch ook doping?
En een paard wat ik ken, die krijgt elke dag een half flesje bier door z'n voer. Iemand enig idee waar dat dan goed voor is?

Emeandor schreef:maar pepermunt, dat is toch niet serieus slecht voor een paard??
Misser"]
[quote="Lindsjah"][quote="crossmonster"]
[quote="Vonnie84 schreef:Als we het toch over doping hebben en vreemde voedingssupplementen.
En een paard wat ik ken, die krijgt elke dag een half flesje bier door z'n voer. Iemand enig idee waar dat dan goed voor is?

Vonnie84 schreef:Als we het toch over doping hebben en vreemde voedingssupplementen.
Lindsjah"]
[quote="crossmonster"][quote="Vonnie84 schreef:Als we het toch over doping hebben en vreemde voedingssupplementen.