Hier zie je de omheining, palen staan om de 4m. Beide zijn 1.70m
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ze is binnen gebleven. Ze staat rustig, vreet ladingen hooi naar binnen en roept ook niet naar de rest. Andere merrie zelfde verhaal
Hopelijk kunnen we dit zo even volhouden. Het is wel een stuk meer werk, geef ze zelf elke avond hooi en moet de paddock dagelijks uitmesten. Maar goed, rust is heel wat waard!
Maar goed, rust is ook wat waard! Vooralsnog houden we het even zo, al zal ik blij zijn als het wat minder warm wordt.
) maar ze rende toen naar de kudde. Toen ze bij de kudde mocht was het probleem opgelost..

Met een ijzerdraadje er bij niet meer. 

Berdien schreef:Nou, nee. Niemand heeft het gezien. Maar sinds ze uit haar eigen groep is blijft het draad daar al een week heel en in de nieuwe groep is het draad 5x gesloopt vanaf het moment dat ze daar stond. Nu ze daar weg is blijft ook daar alles heel..

Ik hoop dat je snel een oplossing hebt!
Het is een vreselijk lief en makkelijk dier, echt een droompaard. Met één klein rottig eigenschapje dus. Citaat:Mijn eerste paard was het omgekeerde, als de hele groep uitgebroken was galoppeerde zij nog nerveus langs de draad op en neer die plat in het gras lag