_Penotti schreef:Schoonmaken als de tandarts komt en hem toch verdooft
2 vliegen in 1 klap.
Ik heb zo'n geil paard, als je er naar kijkt schacht hij uit
Ik gebruik alleen lauw water.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Penotti schreef:Schoonmaken als de tandarts komt en hem toch verdooft
2 vliegen in 1 klap.
Ik heb zo'n geil paard, als je er naar kijkt schacht hij uit
Ik gebruik alleen lauw water.
Kaatje_S schreef:Just for the record, die zwarte klontjes/klonten zijn wel wat anders dan de bonen hè (niet iedere ruinen bezitter blijkt daarvan op de hoogte)
Kaatje_S schreef:Just for the record, die zwarte klontjes/klonten zijn wel wat anders dan de bonen hè (niet iedere ruinen bezitter blijkt daarvan op de hoogte)
Marije_1997 schreef:Kaatje_S schreef:Just for the record, die zwarte klontjes/klonten zijn wel wat anders dan de bonen hè (niet iedere ruinen bezitter blijkt daarvan op de hoogte)
Bij die van mij is het niet zwart, maar wat wit gelig. Misschien omdat het een cremello is? Maar zit werkelijk waar soms over z'n hele achter benen.
Miriam91 schreef:Hoe halen jullie die bonen eruit?
De mijne schacht maar heel zelden uit, kan dan gauw een paar velletjes plukken maar verder kom ik niet. Ook bij de tandarts lukte het laatst niet
Miriam91 schreef:Hoe halen jullie die bonen eruit?
De mijne schacht maar heel zelden uit, kan dan gauw een paar velletjes plukken maar verder kom ik niet. Ook bij de tandarts lukte het laatst niet
karuna schreef:Arm naar binnen duwen en peuteren maar.
Blaze1994 schreef:Hoe hebben jullie je ruin dit aangeleerd? Die van mij vind het echt niet oké als ik aan z'n koker zit.. Dacht nu maar eerst met een handschoen op een stok oefenen want hij trapt gericht terwijl het een heel makkelijk paard is. Uitschachten doet hij wel maar niet als hij stilstaat en mensen kijken.. Hij heeft nu wel viezigheid op z'n benen dus het is wel nodig
ikke schreef:Blaze1994 schreef:Hoe hebben jullie je ruin dit aangeleerd? Die van mij vind het echt niet oké als ik aan z'n koker zit.. Dacht nu maar eerst met een handschoen op een stok oefenen want hij trapt gericht terwijl het een heel makkelijk paard is. Uitschachten doet hij wel maar niet als hij stilstaat en mensen kijken.. Hij heeft nu wel viezigheid op z'n benen dus het is wel nodig
Begin eens met z'n buik te poetsen en dan consequent door vegen tot aan z'n koker. In eerste instantie zul je waarschijnlijk in de buurt van z'n navel al een waarschuwing krijgen maar als je gewoon blijft poetsen, zul je merken dat er steeds meer kan.
Ik had er eentje die het niet aardig vond als je aan z'n achterkant zat. Daar heb ik dus gewoon een maand lang elke dag een thermometer in gestopt. Wist ik gelijk wat z'n gemiddelde temperatuur was en hij was eraan gewend dat dat ding in z'n kont gestopt werd. Was erg handig toen ie eens ziek was.