Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
astridh"]
[quote="Antoinette schreef:Ze zijn dus wel bekend, maar niet zo bekend dat er bij iedereen een lampje gaat branden

Antoinette"]
[quote="Dimple schreef:Dressuurles van Elisabeth Pentermann (toch wel landelijk bekend)
Springles van Franklin Posmus (regio Noord Holland, heeft ook meegedaan aan Jumping A'dam)
Binnenkort een clinic van Francis Verbeek (of was het toch 'Van Beek")

Renske20 schreef:Ik heb toen ik nog op de springstal werkte weleens les gehad van george remmen, ook henk noren en jan tops kwamen er weleens, en gaven ons dan tips als we aan het rijden waren, maar dat s niet echt lesgeven
en leopold van asten kwam er ook weleens rijden&lesgeven, die kan trouwens ook erg leuk dressuren!
ik wil als ik eenmaal Z1 ben les van bart bax, om me naar de Z2 te helpen
ook een trainingsweekend/midweek bij Tineke bartels staat op mn verlanglijstje
Linda Wijnker zegt me ook wel wat, maar dat is wsl omdat jij het me verteld hebt

Dimple"]
[quote="Antoinette"][quote="Dimple"]
Dressuurles van Elisabeth Pentermann (toch wel landelijk bekend)
Springles van Franklin Posmus (regio Noord Holland, heeft ook meegedaan aan Jumping A'dam)
Binnenkort een clinic van Francis Verbeek (of was het toch 'Van Beek")
[/quote]
Deze 'ken' ik alledrie
[/quote]
Joepieieiei!!!![]()
![]()
Ben erg blij met mijn lessen kan ik je zeggen! Wellicht ook iets voor jou die clinic?
[/quote]
Elisabeth staat wel goed bekent geloof ik en van Franklin weet ik het wel zeker.
Aangezien Magic nog niet goed is denk ik niet dat ik deel kan nemen aan die clinic![]()
[quote="gomir schreef:Ik ken Andre en Ingrid ook hoor AntoinetteLinda Wijnker zegt me ook wel wat, maar dat is wsl omdat jij het me verteld hebt
![]()
En de springinstructeur van Dimple ken ik ook al
Als je in Noord-Holland springt en je hebt les is je instructeur al snel regionaal bekend![]()
![]()
Ik heb zelf les van Hans van Kalsbeek.
chantal_cs schreef:Heet ie niet Gottmer of iets dat er op lijkt?Dressuurles --> Nars.... (hellup! weet alweer geen achternaam... Nars heb ik trouwens nu 2x les van gehad, hij is net nieuw voor onze groepslessen!!! super lesgever voor zover ik dat nu kan bekijken!) (ZZ Licht niveau)
paardje schreef:Judith Scholte, bevalt super!
. Hij met Krawal, ik met Kyvaso.Pascha schreef:Ik heb ook al eens gesprongen bij Jan Greve...