Denk dat hier de prijzen rond de €2.50 vallen gemiddeld....
(Kleine baaltjes zijn bij ons onverpakte baaltjes van +- 25kg)
Misschien dus naar BE rijden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BillyJ schreef:Hier in BE net kleine baaltjes verkocht voor €1,80.
Denk dat hier de prijzen rond de €2.50 vallen gemiddeld....
(Kleine baaltjes zijn bij ons onverpakte baaltjes van +- 25kg)
Misschien dus naar BE rijden?
Duhelo schreef:Dat is heel erg goedkoop hoor Billy
Ik betaal standaard 3 euro voor een pakje van 20 kilo. Online vind je ze vaak ook niet onder de 4 euro.
trustHim schreef:Jammer dat je niet in mijn regio zit, had je daar heel goed aan kunnen helpen. Wij halen eigenlijk altijd partijen binnen die niet of nauwelijks bemest zijn, veel van onze klanten hebben ook sobere rassen en hooi is dan inderdaad heel snel te rijk.
Als je de balen los haalt zou ik het sowieso op pallets leggen, niet los op de grond
Clauwtje schreef:trustHim schreef:Jammer dat je niet in mijn regio zit, had je daar heel goed aan kunnen helpen. Wij halen eigenlijk altijd partijen binnen die niet of nauwelijks bemest zijn, veel van onze klanten hebben ook sobere rassen en hooi is dan inderdaad heel snel te rijk.
Als je de balen los haalt zou ik het sowieso op pallets leggen, niet los op de grond
Even onder de mee lees steen vandaan, welke regio zit je als ik vragen mag?
@TS loshalen zou moeten kunnen, als je het idd van de vloer af kunt leggen. Wel hoop werk...
trustHim schreef:Jammer dat je niet in mijn regio zit, had je daar heel goed aan kunnen helpen. Wij halen eigenlijk altijd partijen binnen die niet of nauwelijks bemest zijn, veel van onze klanten hebben ook sobere rassen en hooi is dan inderdaad heel snel te rijk.