dressuur of western

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:07

5 tegen 4, voor de DRESSUUR!!!

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:04

Ik zou kiezen, een van de twee. Ik denk dat alle2 veel te moeilijk is, zeker om ook in de beide even goed te zijn en het allebei even graag te doen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:11

Als je jezelf de kans niet geeft om het op zijn minst een keertje te proberen (en je zegt dat je het heel graag zou willen proberen) kun je er nooit achter komen wat je leuk vindt. Ik ben ook overgestapt, heb me er lang genoeg tegen verzet, heb het een tijd lang alletwee gedaan, maar ik was gewoon klaar met de dressuur. En ik ben nog lang niet klaar met de western, temeer omdat met in de wedstrijden gewoon veel hoger begint.

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:56

Ik gaf les op en manege waar western en dress werd gegeven, ik had er ook totaal geen probelemen mee. Western zijn andere paarden en tuig dan dress dat hielp al een hoop, vooral de zit is anders mah door de langere beugels en andere zit ga je van zelf op zijn'çowboys'zitten Lachen
Waar veel mense vooral de fout in gaan bij gangen vooral de galop, de teugels los te laten. Gelukkig zit er een grote knop op het zadel Pling . Maar verder... en de paarden leken er ook geen last van te hebben, en dat waren toch allemaal wedstrijdpaarden.

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:57

Ik gaf les op en manege waar western en dress werd gegeven, ik had er ook totaal geen probelemen mee. Western zijn andere paarden en tuig dan dress dat hielp al een hoop, vooral de zit is anders mah door de langere beugels en andere zit ga je van zelf op zijn'çowboys'zitten Lachen
Waar veel mense vooral de fout in gaan bij gangen vooral de galop, de teugels los te laten. De meeste die eerst engels reden durfde dat niet, is ook heel raar. Gelukkig zit er een grote knop op het zadel en een goede rem op de paarden Pling . Maar verder... en de paarden leken er ook geen last van te hebben, en dat waren toch allemaal wedstrijdpaarden.