Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ponylove22 schreef:Wat is het nu is de wolf een gevaar voor men pony s of niet wand ik twijvel nu weer.De eigenaar van de camping zij dat er in de omgeving van uffelte geen wolf is
justkid schreef:Ponylove22 schreef:Wat is het nu is de wolf een gevaar voor men pony s of niet wand ik twijvel nu weer.De eigenaar van de camping zij dat er in de omgeving van uffelte geen wolf is
ja wat wil je nou horen dan? Je krijgt verschillende antwoorden;de meesten zien het gevaar niet zo en geven daarvoor argumenten, een enkeling wel, dus de keus is aan jou.
Ik woon op de Veluwe met een wolf in de buurt, er lopen hier allerlei beesten in weides, schapen , pony's paarden mijn paard loopt gewoons nachts in de wei met een stroomdraadje. Die wolf eet nu jonge zwijntjes denk ik.
Maak je niet zo druk en neem die pony's mee.
Paardenfann4 schreef:Misschien moet je even de nieuwsberichten wat meer volgen Happinez, want het is duidelijk dat wolven geen voorkeur hebben voor wild ipv dieren in een weitje. Ze vinden het blijkbaar veel makkelijker om een dier achter een omheining te pakken. Lees je eens in voor je iets neerzet. Er zijn al diverse koeien, paarden en pony's aangevallen door wolven de laatste tijd. Het sprookje dat ze alleen achter wild aangaan is helaas echt een sprookje.
Ik heb alle dieren in de nacht binnen en zou niet anders willen. Als je een plek kunt vinden waar je shetten s'nachts naar binnen kunnnen dan zou ik dat overwegen TS.
Ponylove22 schreef:Men broer weet veel over wolfen en hij zegt dat een wolf niet snel een gezond paard of pony zal pakken.dus ik denk dat de dieren die dood zijn gebeten al ziek of verzwakt zijn door hun leeftijd
_Penotti schreef:Ponylove22 schreef:Men broer weet veel over wolfen en hij zegt dat een wolf niet snel een gezond paard of pony zal pakken.dus ik denk dat de dieren die dood zijn gebeten al ziek of verzwakt zijn door hun leeftijd
En wat zegt je broer dan dat er 4 schotse hooglanders zijn dood gebeten?
Deze waren zeker weten niet ziek.
https://www.facebook.com/groups/9946536 ... 832204700/
En deze jonge paarden, zeker ook ziek??
Dus ik denk dat je broer iets minder weet dan hij denkt.
_Penotti schreef:Ponylove22 schreef:Men broer weet veel over wolfen en hij zegt dat een wolf niet snel een gezond paard of pony zal pakken.dus ik denk dat de dieren die dood zijn gebeten al ziek of verzwakt zijn door hun leeftijd
En wat zegt je broer dan dat er 4 schotse hooglanders zijn dood gebeten?
Deze waren zeker weten niet ziek.
https://www.facebook.com/groups/9946536 ... 832204700/
En deze jonge paarden, zeker ook ziek??
Dus ik denk dat je broer iets minder weet dan hij denkt.
_Penotti schreef:Ponylove22 schreef:Een schotse hooglander zal eerder in de aanval gaan om haar kalf te verdedigen.Die zijn heel erg vel als het om hun jong gaan
Toch zijn er 4 door de wolf dood gebeten.