wie ervaring met deze verkoopster op Marktplaats?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:43

Ik weet niet welk merk je precies bedoelt met die 'van Divoza', maar wij hebben er dus eentje van Divoza van het merk Orgaterm. Degelijke kwaliteit, we zijn er heel tevreden over.

En je schijnt ze gewoon in de wasmachine te kunnen stoppen. Ik heb wel ooit van dat speciale schapenvacht- en leerwasmiddel gekocht, daar gaat het ook prima mee in een grote teil, maar in de wasmachine is toch altijd het handigst.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:48

Karin schreef:
Ik weet niet welk merk je precies bedoelt met die 'van Divoza', maar wij hebben er dus eentje van Divoza van het merk Orgaterm. Degelijke kwaliteit, we zijn er heel tevreden over.

En je schijnt ze gewoon in de wasmachine te kunnen stoppen. Ik heb wel ooit van dat speciale schapenvacht- en leerwasmiddel gekocht, daar gaat het ook prima mee in een grote teil, maar in de wasmachine is toch altijd het handigst.

Je hebt in de divozagids een lamsvellenonderlegger staan, waar geen merk bij staat? Zal eens kijken of ze daar een Bartl hebben.

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:08

Ik heb dus de onderlegger (niet de sjabrak) dus die leg je (net als de geldpad) direct onder het zadel, op de sjabrak, dus wassen zal niet snel nodig zijn! Haha!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:17

Ik gooi mijn bontschabrakken altijd gewoon op 40 graden in de was en ze komen er altijd super uit, even een paar slagen in de centrifuge en dan even goed uitkloppen en mooi zijn ze weer !!.

Wel niet teveel wasmiddel gebruiken, maar dat sowieso niet met schabrakken !!

Succes

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:22

Ik heb ook een Bartl onderlegger, ik heb hem nieuw voor 70 euro gekocht bij Koch in Utrecht. Is voor jou ook niet zo ver volgens mij Lachen

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 18:20

idd, ik ga binnenkort ook eens bij Koch kijken, die was alleen afgelopen zaterdag al gesloten om 1630 u.... Lachen Als ze daar voor die prijs te krijgen zijn, dan is mijn keus makkelijk!

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:35

Klopt, gaat altijd vrij vroeg dicht

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:56

Bartl is echt een goed merk, maar ik blijf bij Mattes zweren, deze heb ik regelmatig verkocht en ook zelf gebruikt.