Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fsoudan schreef:Nee Sonja ze heeft nog niet haar achterbenen opgetilt naar mij...Naar de boer niet... Maar wel naar de zoon van de boer. Die dacht even kijken of het waar is allemaalHij loopt haar stal in..... ze draait zich om en ~~}> Ik heb ze gewaarschuwd...en betreden is op eigen risico
![]()
Dus zomaar haar stal ingaan doen ze niet meer
Wie niet wil luisteren ....
}>
gijsenkim schreef:er bestaan geen stomme vragen, alleen stomme mensen die geen vragen stellen.........
hierboven wordt het goed uitgelegd! Tis gewoon een cyclus net zoals bij mensen
sonjabelgium"]
[quote="fsoudan schreef:Nee Sonja ze heeft nog niet haar achterbenen opgetilt naar mij...Naar de boer niet... Maar wel naar de zoon van de boer. Die dacht even kijken of het waar is allemaalHij loopt haar stal in..... ze draait zich om en ~~}> Ik heb ze gewaarschuwd...en betreden is op eigen risico
![]()
Dus zomaar haar stal ingaan doen ze niet meer
Wie niet wil luisteren ....
}> 
Dat doet ze dus gewoon terwijl haar je haar vast hebt
Citaat:Of Murdock is gewoon zo'n lekker ding (hé peet?!)
Ja, Iris is altijd al wat maf geweest
gijsenkim schreef:het is gewoon een cyclus hoor Sanne........ alleen worden de hormonen extra gevoed door zonlicht..........
hebben mensen ook last van, geloof me![]()
sanne83"]
[quote="gijsenkim schreef:het is gewoon een cyclus hoor Sanne........ alleen worden de hormonen extra gevoed door zonlicht..........
fsoudan schreef:Toch de boer en mijn vriend accepteerd ze wel....
Ik blijf wel op mn hoede in haar buurt, maar loopt gewoon achter haar langs enz.
Ze heeft wel een handje ervan om te gaan steigeren als het haar niet zintDat doet ze dus gewoon terwijl haar je haar vast hebt
![]()
Ik negeer het maar en geef een ruk zodat ze naar beneden stort als het ware.....
. Als ze te veel probeert gewoon het halstertouw over 'r neusje leggen en onderdoor halen ... ben je daar zo weer vanaf ~~}>

gijsenkim"]
[quote="sanne83"][quote="gijsenkim schreef:het is gewoon een cyclus hoor Sanne........ alleen worden de hormonen extra gevoed door zonlicht..........

Makhali schreef:Nou ik vind het om te zien een geweldig paardje. Wat kan ik verstaan onder een mismaakt voetje..
gr

. Stukken beter al. Een "leek" zou het al niet zomaar meer zien nu.
W8 ze af tot ik denk dat ze onvruchtbaar is ofsow en dr bij un hengst zet en dan grijpt ze dr kans. hihi