Mocht je dit geld niet voor deze stalling over hebben en voor dat geld iets kunnen krijgen met meer luxe moet je je spullen pakken en uiteraard vertrekken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
speurneusc schreef:toch eens zoeken op google, volgens mij staat er een percentage voor hoeveel procent zoiets verhoogd mag worden.
hier staat 1 of 2 % bv
http://www.paardenadvocaat.nl/posts/de- ... klant-122/
laura1987 schreef:Ik denk dat de TS het probleem meer vind dat het 15% omhoog gaat.
Zelf vind ik dit een heel behoorlijke stijging.
Er is geen extra luxe bij gekomen zoals nieuwe bak ofzo?
Petrichor schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er zo'n drama van 15% wordt gemaakt, een stalling van 300 euro per maand kost dan 45 euro extra dat lijkt mij geen redenen om op te stappen. We hebben al 2 jaar te kampen met extreme droogte en dit jaar begint ook al zeer droog, hier was de eerst hooi snede al niet je van het, laat staan de 2e snede.. Het is dus echt niet gek die meer prijs.
Mocht je dit geld niet voor deze stalling over hebben en voor dat geld iets kunnen krijgen met meer luxe moet je je spullen pakken en uiteraard vertrekken.
mvdende schreef:Hier in Zuid West Brabant is de eerste snede er al af, mooi droog hooi van wat ik heb gezien. 2e snede zal niet lang meer duren, gras groeit als een tierelier. Ook met de droogte.
Ik snap best dat beregenen ook geld kost, maar 15% huurverhoging is wel echt absurd.
Zeker als het eindbedrag niet meer in verhouding staat met wat je er voor krijgt.
Voor 24/7 padock/ weiland ga ik ook echt geen €300 per maand betalen bijvoorbeeld. Hooi is duur, maar niet zó duur.
nine1987 schreef:Petrichor schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er zo'n drama van 15% wordt gemaakt, een stalling van 300 euro per maand kost dan 45 euro extra dat lijkt mij geen redenen om op te stappen. We hebben al 2 jaar te kampen met extreme droogte en dit jaar begint ook al zeer droog, hier was de eerst hooi snede al niet je van het, laat staan de 2e snede.. Het is dus echt niet gek die meer prijs.
Als ik voor mezelf mag spreken.. Ik huur 2 stallen idd ook voor 300.- per stuk.. Een verhoging van 15% per stal, zou voor mij zeker een reden zijn om op te stappen.. Dat is een verhoging van 90.-
Popstra schreef:mvdende schreef:Hier in Zuid West Brabant is de eerste snede er al af, mooi droog hooi van wat ik heb gezien. 2e snede zal niet lang meer duren, gras groeit als een tierelier. Ook met de droogte.
Ik snap best dat beregenen ook geld kost, maar 15% huurverhoging is wel echt absurd.
Zeker als het eindbedrag niet meer in verhouding staat met wat je er voor krijgt.
Voor 24/7 padock/ weiland ga ik ook echt geen €300 per maand betalen bijvoorbeeld. Hooi is duur, maar niet zó duur.
Wonderbaarlijk dat het gras bij jullie nu zo hard groeit...word vast veel bemest anders kan dat nu niet en of dat nu zo geschikt is als paardenhooi!??
Verschillende hooi/stro leveranciers hebben al laten weten dat er een prijsstijging komt door de droogte.