stamboeknaam vs sportnaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 10:06

Pretender is leuk, mooie naam Gaaf trouwens dat je nu echt gaat starten met hem, cool.

Mijn paard heet op zijn startkaart gewoon zoals hij heet, met als gevolg dat het meestal verkeerd wordt uitgesproken. Heel vaak doen ze zowel mijn als zijn naam verkeerd, moeilijk he.

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 11:08

Mijn paard heet officieel Candelady, maar thuis heeft ze als roepnaam Mieke, mijn instructrice noemt haar zelfs Mieke Muis!
Maar als ik mij laat inschrijven bij de LRV ga ik dat toch maar onder haar echte naam doen. Dan mag het wat chiquer klinken, vind ik!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 11:32

Ik vind Pretender een heel gave naam!Echt heel leuk hoor...Spot heet lekker Spot, eigenlijk ehet ze Goytre Fleur, maar dat is veel te damesachtig voor haar *LOL* voor een pony vindt ik zo'n soort naam ook leuk, als je een super dressuur crack hebt ofzo is het minder..hoewel dat ook wel weer wat heeft, zo'n eenvoudige naam.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 17:30

Prakkie heet eigenlijk Platina van lange weeren, maar dat vond ik niet echt fantastisch. Het enig wat je moet doen, is op het inschrijffomulier (registratieformulier voor je paard) bij "naam" de wedstrijdnaam invullen en bij "stamboeknaam" de echte naam van je paard invullen.
BTW: Prakkie heet op wedstrijden nu Practical Magic.