Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Mijn pony wordt onder een zomer/vliegendeken echt minder stoffig. Maar op dit moment zijn er hier nog geen vliegen dus staat hij lekker bloot zolang dat nog kan.
_Penotti schreef:Wat het beste werkt is met elke haal van je borstel ook meteen over een stalen roskam te strijken.
Dan verplaats je het stof niet maar verwijder je het ook.
Maar krijg je hem dan stofvrij? Ja na een uur of zo
Een stofzuiger werkt wel echt goed.
Heb eens op een stal gestaan waar ze die hadden.
Maar de noodzaak om er zelf daarvoor een te kopen heb dan ook weer niet
Elitedeux schreef:Je moet geen handschoen gebruiken maar "vers" wol van het schaap. Succes gegarandeerd
Elitedeux schreef:Je moet geen handschoen gebruiken maar "vers" wol van het schaap. Succes gegarandeerd
pluisje88 schreef:Susanne schreef:Mijn pony wordt onder een zomer/vliegendeken echt minder stoffig. Maar op dit moment zijn er hier nog geen vliegen dus staat hij lekker bloot zolang dat nog kan.
Mijne ook niet. Nu 1 groot stofnest maar zodra ik de deken erop gooi (amigo aussie) dan kan bij wijze van zo de deken eraf en het zadel erop (niet dat ik dat doe uiteraard
Staat lekker al een paar weken zonder deken buiten. Gisteren helaas al wel weer het masker op gedaan. Zijn al veel
Vliegen bij de ogen. Ze heeft ook bultjes van muggen onder haar buik dus ik probeer het nog te rekken maar denk dat het niet lang duurt voor de deken er weer op gaat.