Popstra schreef:Jemig 170€ per maand. Dat is toch niks!?
Heel eerlijk, wat Kun je daar nu voor service van verwachten?
Nou je mag in ieder geval verwachten dat je paard veilig is toch?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Popstra schreef:Nou kunnen jullie allemaal wel gaan lopen bokken tegen me maar alle waar is naar zijn geld. Zo zie ik dit verhaal ook. Dat onkundige personeel zal wel niet veel kosten.
Ik zou voor de veiligheid van mijn paard kiezen en liever ergens verder staan en meer betalen voor betere zorg ipv makkelijk dichtbij en constant alles moeten na lopen of het wel goed gaat.
Popstra schreef:Nou kunnen jullie allemaal wel gaan lopen bokken tegen me maar alle waar is naar zijn geld. Zo zie ik dit verhaal ook. Dat onkundige personeel zal wel niet veel kosten.
Ik zou voor de veiligheid van mijn paard kiezen en liever ergens verder staan en meer betalen voor betere zorg ipv makkelijk dichtbij en constant alles moeten na lopen of het wel goed gaat.
Gonli schreef:Heb je uberhaupt mijn berichten wel gelezen?vind het ook niet netjes om haar onkundig personeel te noemen.
upendo schreef:Ik snap prima dat je niet boos bent op de 170 euro, maar ik denk dat het merendeel hier je probeert te laten inzien dat je voor 170 euro per maand een vijfsterren all inclusive accomodatie met bijbehorende services kan verwachten.