Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Oscar"]
[quote="Nouvel schreef:Oei, dan is het maar te hopen dat je mij nooit tegen komt, dan ga je vast ernstig flauw vallen...
* Met springen heb ik een hele smalle neusriem... (met dressuren trouwens niet)
* Mijn paard heeft geen geschoren staart (ook niet gevlochten)...
* Op de Lusitano die 2 jaar terug reed had ik een bruin hoofdstel en een zwart zadel...
* Ik heb in de B en de L wel eens met een hoedje gestart...
* Ik vlecht nooit de voorpluk in...
* Ik heb een wit dekje met een klein puntje...
* Oef... ik heb gelukkig geen wit onderlegde frontriem (wel neusriem, telt dat ook?)

) Maar wat ik bedoel is dat ik me erger aan bevooroordeelde mensen...
!
)
Ik heb het ooit een keertje meegemaakt dat een paard weigerde om te springen en dat meisje werd gediskwalificeert, ze reed de bak uit en ik had toevallig mijn camera aan staan want ik was aan het filmen en dat ze de bak uit was, toen begon ze op zijn hoofd te slaan en in zijn mond heel erg hard te zagen. Het is dat ik werd tegen gehouden maar om het maar even zachtjes uit te drukken
Ik had haar het liefste van haar paard afgetrokken en haar eventjes een hapje zand laten eten in de binnenbak, waarnaar ik haar vervolgens nog even buiten apart nam)
Ik ga met mijn paard om zoals ik zelf ook behandelt zou willen worden............met respect dus. Het is een levend wezen en heeft gevoelens. Ik respecteer dat ook al is het zoals sommigen mensen zeggen "maar een paard". En ik vind ook dat veel paarden te lang op stal staan. Ik heb gelukkig straks als ik mijn nieuwe paardje heb een hele fijne accommodatie met alle facilliteiten aan huis. Mijn vriendin en haar vriend hebben een privestoeterij en ik mag daar een stal huren ze hebben weiland genoeg en zelfs een muziekje op stal (klassiek) en in de middag (538) dus als het straks mooi weer is en het is 25 graden ofzo, dan kan ik lekker met een gerust gevoel of in mijn tuin of in het zwembad liggen, want dan weet ik dat mijn popje ook lekker buiten staat. Het word bij ons opgebouwd, eerst gaan ze een paar uurtjes, en daarna elke dag vanaf half 8 s ochtends tot 5 uur a half zes!
zo, dat is nog eens ingewikkeld formulerennatte schreef:Ik sluit me ook aan bij Anneomi en bij cody en jullie allemaal eigenlijk!Ik heb het ooit een keertje meegemaakt dat een paard weigerde om te springen en dat meisje werd gediskwalificeert, ze reed de bak uit en ik had toevallig mijn camera aan staan want ik was aan het filmen en dat ze de bak uit was, toen begon ze op zijn hoofd te slaan en in zijn mond heel erg hard te zagen. Het is dat ik werd tegen gehouden maar om het maar even zachtjes uit te drukken
Ik had haar het liefste van haar paard afgetrokken en haar eventjes een hapje zand laten eten in de binnenbak, waarnaar ik haar vervolgens nog even buiten apart nam)
Daar kan ik dus niet tegen...onterecht zijn tegen je paard
je mag je niet met anderen bemoeien, maar in zo'n geval mag degene wel horen waar het op staat...
......
Dookie schreef:Dit doet me trouwens denken toen ik om transportbeschermers ging.
Die vrouw: welke kleur wil je?
Maakt me niet uit hoor
Welke kleur is je deken dan? en je zweetdeken?
groen en blauw
Ow wat zou je nu nemen deze misschien
Mevrouw, het maakt me niet veel uit, het is maar voor op de vrachtwagen en als het beschermt ben ik blij genoeg
Stond ze me ff aan te kijken![]()