Verhuizen of blijven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Re: Verhuizen of blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 19:46

misschien bedoeld de pensionhouder wel dat ze alleen in geval van spoed mogen komen en niet voor allerhande-nu-niet-noodzakelijke behandelingen, ik zou het nog maar eens goed navragen

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 20:01

Brainless schreef:
tamary schreef:

Geen DA of hoefsmid is een landelijke maatregel, enkel nood en dan nog.

Ohh waar staat dat?
Mijn paardjes moeten voor eind april geënt worden en dan zouden ze ook de tanden doen.
Hoefsmid moet ook in april komen.

Mag er dan helemaal niks komen aan huis?
Hier in de buurt wordt er nog gewoon verbouwd en geschilderd.

Mijn DA zowel van de hond als van de paarden heb ik bericht van gehad dat die alleen werken voor spoedgevallen en dat alle andere behandelingen komen te vervallen voorlopig. Weet niet of het landelijk vastgestelde regel is maar ik heb al van meer dierenartsen praktijken op facebook gelezen dan ze alleen voor spoedgevallen komen.

en op de vraag van T.S. ik zou doen wat voor jou goed voelt, maar de corona crisis gaat ook weer voorbij en veel stallen hebben regels opgesteld voor hun klanten dus heel gek is het niet hun regels.
Maar geen stroom op de draden ed, vind ik geen fijn idee dat zou voor mij een reden zijn om te verhuizen. Ik zou zelf nooit voor een grote stal kiezen. Ik rij alleen buiten dus heb al die mooie faciliteiten niet nodig en dan vind ik €120 meer veel geld.