Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindyH schreef:Wij hebben het denk ik over dezelfde stal teodora99.Gelukkig komen de paarden daar inderdaad in ieder geval genoeg buiten. Voor hen zal er niet veel veranderen.
Bellatrix schreef:Ik was vandaag op stal maar heb niets gehoord over sluiting of wat. Heb een verzorgpaard en had een vriendin mee. Werd ook niets van gezegd. Wel natuurlijk de huidige maatregelen in acht nemen.
Sjong schreef:Ik maak me er wel zorgen over. Onze leasepony staat op een manege die dus nu geen lessen meer mag geven. Dat lijkt me een financiële strop voor de eigenaar. En de pony is dus niet van ons, vind het toch wel spannend.
theadora99 schreef:Sjong schreef:Ik maak me er wel zorgen over. Onze leasepony staat op een manege die dus nu geen lessen meer mag geven. Dat lijkt me een financiële strop voor de eigenaar. En de pony is dus niet van ons, vind het toch wel spannend.
Ik betaal mijn lessen door, zeker als het “maar” om 3 weken gaat. Ik ben erg blij met mijn manege en normaal zou ik het ook betalen en ik vind het niets om het dan nu ineens niet te doen.