Hoeveel betalen voor verzorgpony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:51

Ik vind het veel te veel.
Kijk, als het nou een of andere super sport D-pony was, dan tot daar aan toe.
Maar voor een 'kinderpony'....

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 23:54

ik vind 75 euro te veel, maar als je dat naar 50 euro kan trekken, voor zeg 3 dagen per week lijkt het me redelijk...

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:48

Ik vind 75 euro echt veel te veel! Ik mag mn verzorgbeest iedere dag rijden... Ik mag ook eigenlijk zolang wegblijven als ik wil, waarheen ik maar wil en IK BETAAL NIETS! Ze hebben daar alleen geen binnen en buitenbak, maar ik mag gratis bij iemand in de buitenbak rijden.. dat is slechts 5 min. stappen en ik kan ook gratis in een binnenbak rijden van iemand en dat is 10 min. stappen! Ik doe het graag en de pony zou er alleen voor de sier staan als ik er niets mee deed, dus vind dat ik een goede prijs betaal Lachen

jacobien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:07

Het hangt er vanaf hoe vaak je het paardje rijd en hoe de faciliteiten zijn. Daarnaast heeft de verzorger veel plezier van het paardje en geen kosten voor verder onderhoud zoals, hoefsmid, dierenarts en stalling. Dat moet wel meegerekend worden vind ik! Dus ik vind het een redelijke prijs voor een pony.