Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kamsel schreef:Geen eb en vloed bak hier, maar voor de rand zou je ook aflopende bandjes kunnen nemen ipv rechte betonnen bandjes. Wij hebben kunststof planken.
Heb een ‘gewone bodem’ van equisports en sproeikoppen op een aantal paaltjes, werkt op zich ook goed. Moet wel zeggen dat ik niet meerdere op een dag hoef te rijden (Max 2). Anders zou je tussendoor moeten sproeien en dat is niet handig.
s0173957 schreef:kamsel schreef:Geen eb en vloed bak hier, maar voor de rand zou je ook aflopende bandjes kunnen nemen ipv rechte betonnen bandjes. Wij hebben kunststof planken.
Heb een ‘gewone bodem’ van equisports en sproeikoppen op een aantal paaltjes, werkt op zich ook goed. Moet wel zeggen dat ik niet meerdere op een dag hoef te rijden (Max 2). Anders zou je tussendoor moeten sproeien en dat is niet handig.
Serieus?
Een professioneel aangelegde bodem die zo snel slecht wordt?
Dan ging ik toch snel van m'n oren maken bij de leverancier.
Wij hebben hier een gewone gekeerde zandbodem, ik sproei in de zomer elke dag een kwartier en kan er dan makkelijk een stuk of 4 na mekaar rijden, wat ik al een absoluut minimum vind.
kamsel schreef:Geen eb en vloed bak hier, maar voor de rand zou je ook aflopende bandjes kunnen nemen ipv rechte betonnen bandjes. Wij hebben kunststof planken.
_Nelleke_ schreef:Sorry dat ik helemaal inbreek in dit topic, FleurSandro, heb jij een foto van jouw bodem? En weet jij door welke leverancier het is aangelegd?
s0173957 schreef:Dat slaat op het feit dat ik meer dan voldoende professioneel aangelegde bodems ken die 's morgens gesproeid worden en waar de hele dag door op gereden wordt, zonder stof...
Dus dat die imo meer waarde voor hun geld geven.
s0173957 schreef:Dat slaat op het feit dat ik meer dan voldoende professioneel aangelegde bodems ken die 's morgens gesproeid worden en waar de hele dag door op gereden wordt, zonder stof...
Dus dat die imo meer waarde voor hun geld geven.