Je regendeken wassen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:13

Met de hogedrukreiniger lukt het ook. Als ik nog een keer een paardendeken in de wasmachine of in het ligbad stop, dan schopt mijn man me eruit............

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:39

CCCCorine schreef:
Hoe doen jullie dat dan als je ze zelf wast? Ik krijg mijn waterdichte deken namelijk nauwelijks voor de helft in de wasmachine en al zeker niet helemaal Schijnheilig. Ik breng alle dikke dekens dus naar de wasserij en was zelf alleen zomerdekens en zweetdekens. In de wasserij blijven de waterdichte dekens ook gewoon waterdicht.

Ik heb een transportbedrijf en wij vervoeren o.a wasmachine's,dus heb ik er eentje aangeschaft met een 7 kilo trommel,dus al mijn dekens passen er perfect in OK dan!
Mijn man is er minder blij mee,maar dat boeit me niet Schijnheilig Haha!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 19:43

Ik was ze niet, vertrouw geen enkel waterdicht wasmiddel
En ten 2e passen ze niet in mijn centrifuge (voor een paar slagen, heb een bovenlader met een aparte centrifuge).

Van buiten worden ze toch wel vies, borstel ze alleen af.
En de binnenkant die ik met een soort van hondenborstel, daar borstel je een hoop mee schoon. Dan even met zijn 2en "uitkloppen", pas op voor bilkoorden

Ze hebben toch altijd hun eigen deken op, vind het zonde van mijn dure dekens, als er wel wat gebeurt, kan ik nieuwe kopen.

duckiedaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:24

ik heb wel speciaal was middel van de anwb winkel voor mijn waterdichte ademde winterjassen volgens mij is dat t zelfde spul .iemand al ervaring mee?

Mungbean

Re: Je regendeken wassen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:41

Dekens met een teflon laag worden waterdicht als je ze na het wassen in de droger stopt.

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:42

Die Bucas blanketwash werkt prima, de deken is bij mij gewoon weer waterdicht.

chico_lama

Re: Je regendeken wassen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:45

hogendruk spuit doen wij meestal gewoon.. je hebt ook van die soort was middel toch? voor regendekens?