Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Loulou vindt het super mooi bij jou
MissWeenie schreef:Ha fijne reacties! Bedankt voor de tips, ik ga ze zo nog even goed doorlezen! Popstra, zo’n lekker zandbedje als bij jou is toch wel waar ik voor wil gaan
SofieHavan schreef:Wij hebben nog weide voldoende, maar hier staan ze in de winter op 0,5ha, daarvan dus een deel dat wij paddock noemen. 80vierkante meter betondallen. Twee open stallen met in het midden een voergang waar ze 24/7 hooi in hebben. Daarnaast nog een gesloten stal met rubbermatten waar ze kunnen liggen. Verder zijn er nog genoeg plekken op de weide droog waar ze dus gewoon kunnen liggen. Enkel t deel aan de verharde paddock ligt modderig.
[ [url=m/rVcWJG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/odwnGc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u36LoJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn we super tevreden van. In de zomer lopen ze op de zomerweides met zen allen. Hier krijgen ze enkel ruwvoer. Dus in de winter hooi en in de zomer gras. Geen van hen moet (hard) werken en t zijn sobere dieren die sowieso snel dik worden. Maar continu ruwvoer is wel een must.
MissWeenie schreef:Bedankt voor je antwoord, ziet er echt goed uit! Bij jullie ook Martinev (wat ontzettend schattig die foto van het neuzen tussen de grote en kleintjes). Weet jij zo wat voor zand er bij jullie in ligt? Dit ziet er inderdaad erg zwaar uit. Opzich geen probleem, het wordt geen rijbak. Maar wil er misschien nog wel eens iets van grondwerk in doen.
Edit: ik lees het al, gewoon wit zand dus!