Anna_Dani schreef:Ik denk dat ik ga voorstellen om er een lint tussen te doen die overdag open kan zodat ze kunnen kroelen of spelen. En 's avonds ben ik flexibeler. De boer hangt de zak rond 1900 uur op, dan kan ik om 2200 uur nog een keer iets ophangen.
Het is een oplossing voor de wintermaanden, vanaf het voorjaar kunnen ze weer 24/7 samen.
Lijkt me de beste oplossing, er is nog steeds contact maar soms met een draadje er tussen. Niks mis mee. Onze paarden staan overdag samen op de wei maar 's nachts gaan ze in hun eigen stal met eigen paddock. Zo kunnen we naar behoefte per paard voeren en ze zien en horen elkaar en kunnen over de stalwanden en paddock afscheiding neuzen en elkaar ruiken.
We hebben er 1 die ook gewoon dooreet, 1 die een vreselijk bende van zijn stal/ paddock maakt en ook dooreet en 1 die zich op beide fronten netjes gedraagt ( geen bende en stopt met eten). Dat bij elkaar zetten geeft dus een enorme vieze bende in de stal/ paddock en 2 paarden die zich volstoppen en 1 die daardoor te kort zou komen.