Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goeroe schreef:Wat het mag kosten? Wat de eigenaar ervoor vraagt. Ik neem tenminste aan dat niemand gedwongen wordt om er een paard te stallen. Wat is eigenlijk het doel van dit topic? Komt over als alleen maar afgeven op het bedrijf van een ander en dat vind ik niet zo sjiek. Hopelijk zit ik ernaast.
CalipsoLover schreef:Ik ken de regio niet qua prijs maar heb wel op een gelijkaardige stal gestaan en betaalde daar 180 euro per maand voor, is intussen denk ik wel al opgeslagen naar 200 per maand. Ik bevind me in een relatief normale tot dure regio.
Hier zat inbegrepen:
- Een eigen grote weide
- Buitenpiste en binnenpiste (beide niet spectaculair ofso)
- Een box van 3x3m
- Wasplaats en solarium
- Vrij gebruik van water
- Onbeperkt hooi
- 's Ochtends voederen en buiten zetten
Hier zat NIET inbegrepen:
- 's Avonds voederen en binnen zetten
- Stalbedekking
- Eten
- Stal uitmesten
Harry72 schreef:Ja wij staan hier sinds een tijdje op stal. Het is niet ideaal maar voor de prijs is er mee te werken en creatief zijn doet een hoop.
En voor alle duidelijkheid: Het is absoluut niet mijn bedoeling om iemand slecht te maken of de grond in te trappen.
Waarvoor ik dit topic gestart ben is , omdat ik vorige week gehoord had dat vanaf komend jaar de boxhuur drastisch omhoog zou gaan. Hoeveel is nog niet bekent bij ons op stal, maar mogelijk meer dan een verdubbeling. En persoonlijk zie ik dat niet zitten.
Daarom wilde ik graag van jullie horen wat nog redelijk is voor wat geboden wordt op deze plek.
_San87_ schreef:CalipsoLover schreef:Ik ken de regio niet qua prijs maar heb wel op een gelijkaardige stal gestaan en betaalde daar 180 euro per maand voor, is intussen denk ik wel al opgeslagen naar 200 per maand. Ik bevind me in een relatief normale tot dure regio.
Hier zat inbegrepen:
- Een eigen grote weide
- Buitenpiste en binnenpiste (beide niet spectaculair ofso)
- Een box van 3x3m
- Wasplaats en solarium
- Vrij gebruik van water
- Onbeperkt hooi
- 's Ochtends voederen en buiten zetten
Hier zat NIET inbegrepen:
- 's Avonds voederen en binnen zetten
- Stalbedekking
- Eten
- Stal uitmesten
Dit klinkt echt heel goed.
Harry72 schreef:Ja wij staan hier sinds een tijdje op stal. Het is niet ideaal maar voor de prijs is er mee te werken en creatief zijn doet een hoop.
En voor alle duidelijkheid: Het is absoluut niet mijn bedoeling om iemand slecht te maken of de grond in te trappen.
Waarvoor ik dit topic gestart ben is , omdat ik vorige week gehoord had dat vanaf komend jaar de boxhuur drastisch omhoog zou gaan. Hoeveel is nog niet bekent bij ons op stal, maar mogelijk meer dan een verdubbeling. En persoonlijk zie ik dat niet zitten.
Daarom wilde ik graag van jullie horen wat nog redelijk is voor wat geboden wordt op deze plek.