zouden jullie je paard omruilen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 01:38

Dees schreef:
Je hebt een paard om er plezier aan te beleven. Hoe je dat ook doet. Maar zodra je er weinig tot geen plezier meer aan beleeft, neem er dan afscheid van. Je paard merkt het absoluut wanneer je hem 'inruil-waardig' vind, en dat is eigenlijk niet eerlijk, want het zal niet snappen waarom je hem 'niet de beste' meer vind.

Besluit wat je met het paard wilt bereiken, maak een realistisch doel en kijk dan diep in je hart of dat je plezier zal brengen en of dat goed genoeg is. Is het antwoord nee, dan weet je zelf ook wel wat je te doen staat.

Of nou net dat ene andere paard je wel dat plezier gaat brengen, staat los van de keuze of je met je huidige paard door wilt gaan. Ik zou dat vraagstuk als twee geheel losstaande vraagstukken behandelen, wordt het wat overzichtelijker van.

Dat kan ik niet beter verwoorden Dees. Heel knap gezegd OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:07

Er zijn dagen dat ik mijn paard nog om zou willen ruilen voor een schaakbord en een bowlingbal..... Haha!

Gewoon goed nadenken of je je huidige paard zou willen missen. Niet aan het alternatief denken, maar gewoon aan je huidige paard. Als je geen lol meer hebt in dit dier, ga er dan heel serieus over nadenken, want hobbys zijn bedoeld om leuk te zijn.

Laat je het andere paard wel even goed keuren voordat je je definitieve keuze in die richting maakt? Als het om een ruil met gesloten beurs gaat, zou ik nl. heel achterdochtig worden...

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:06

Ja dat ligt aan zoveel dingen. Of je een goeie band heb etc. Ik zou dat niet een twee drie kunnen zeggen en het zou jouw paard moeten worden en jij weet wat het beste is denk ik.

Succes met je beslissing!

gr