De "beste" paddock paradises van Nederland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 15:49

Ninx schreef:
amsterdam10 schreef:
Paltzerhoeve in Soest vind ik de mooiste die ik ken :j

Prachtig!! Maar wauw.... € 370,-

Helaas kun je daar ook niet terecht met een gemiddeld warmbloedpaard...

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:24

Pandora2 schreef:
Wel in Belgie, maar echt heel mooi ook !

http://www.depoedertoren.be/

Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat :D

Niet goedkoop is een understatement. Dit is gewoon belachelijk duur voor wat het is. Of het is bij mij achtelijk goedkoop. 450 euro. Het ligt wel mooi. Maar ook in een vrij betaalbare streek.Die prijs is er echt over voor wat het is.

Benoite

Re: De "beste" paddock paradises van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:43

Oeh interessant topic! Wel fijn als jullie de plaatsnaam en evt provincie erbij kunnen zetten _/-\o_

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:43

beatje schreef:
Pandora2 schreef:
Wel in Belgie, maar echt heel mooi ook !

http://www.depoedertoren.be/

Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat :D

Niet goedkoop is een understatement. Dit is gewoon belachelijk duur voor wat het is. Of het is bij mij achtelijk goedkoop. 450 euro. Het ligt wel mooi. Maar ook in een vrij betaalbare streek.Die prijs is er echt over voor wat het is.

:')
Nu ben ik benieuwd wat je vraagt :P

Het is maar net wat de gek ervoor wil betalen natuurlijk, want volgens mij is er in Herselt geen plek meer momenteel.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:57

300 minder :oo . Heb wel maar 1 buitenpiste.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 20:08

beatje schreef:

Wel weinig hoor, 1 piste :=
Nee, grapje natuurlijk !

Da's idd goedkoop, 150 euries !

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 20:43

Benoite schreef:
Oeh interessant topic! Wel fijn als jullie de plaatsnaam en evt provincie erbij kunnen zetten _/-\o_

Graag!

Ik ben zodoende idd heel benieuwd wat er zoal bij mij in de buurt is. Jullie halen super mooie locaties aan. Leuk ook om de prijsverschillen te zien.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 22:30

Pandora2 schreef:
beatje schreef:

Wel weinig hoor, 1 piste :=
Nee, grapje natuurlijk !

Da's idd goedkoop, 150 euries !

Het is bij ons ook hobbymatig,het begon dat we te veel grond hadden en te weinig paarden.Nu brengt het iets op en met de opbrengst kunnen we de grond weer onderhouden,want dat kost ook best iets.Laatst zijn ze door de draad gegaan,kan je gelijk weer palen vervangen en nieuw lint steken.De loonwerker die komt hooien.Van de zomer hoop ik de modderplek voor de stal weg te kunnen werken door zandpuin te laten storten.En ik ben heel selectief wie er komt te staan ,vind het vooral belangrijk dat het gezellig blijft voor ons en ook voor de mensen onderling.Dus dan kan je lager in prijs blijven.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-19 10:06

Aan de mensen hier die zelf een pp hebben, hoe doen jullie dat met mensen die een Shetlander hebben en geen gebruik zouden maken van bv een bak e.d.? Rekenen jullie daar ook een volle prijs voor?

Ik vraag dit omdat ik zelf aan het kijken en oriënteren ben naar mogelijkheden voor mijn Shet welke ik best ver van huis zou willen zetten omdat hij bevangen is geweest en ik hem de mogelijkheid wil bieden om veel in beweging te blijven. Aangezien ik een pp echt super zou vinden voor hem maar hem absoluut niet verkopen oid wil, kijk ik dus naar vol pension en ben ik heel erg benieuwd waar ik op uit zou komen bij verschillende locaties.

ppHalfweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 10:38

sylva schreef:
Aan de mensen hier die zelf een pp hebben, hoe doen jullie dat met mensen die een Shetlander hebben en geen gebruik zouden maken van bv een bak e.d.? Rekenen jullie daar ook een volle prijs voor?

Ik vraag dit omdat ik zelf aan het kijken en oriënteren ben naar mogelijkheden voor mijn Shet welke ik best ver van huis zou willen zetten omdat hij bevangen is geweest en ik hem de mogelijkheid wil bieden om veel in beweging te blijven. Aangezien ik een pp echt super zou vinden voor hem maar hem absoluut niet verkopen oid wil, kijk ik dus naar vol pension en ben ik heel erg benieuwd waar ik op uit zou komen bij verschillende locaties.

Ik heb een shet hoek gemaakt in de schuilstal, met lagere voerbak.
Afbeelding

Prijs is gereduceerd met kijk op hooiverbruik etc.

Wel is altijd rekening te houden met vergunning voor x aantal paarden, waarbij de shet ook gewoon als 1 gerekend wordt bij de gemeente. (Althans, onze gemeente alhier) daardoor kan de prijs wat hoger uitvallen

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 11:24

In Jipsinghuizen (Groningen) zit ook een PP. Die hebben het echt mooi voor elkaar. Kon geen website vinden, maar als je op vriendje google paddock paradise jipsinghuizen ingeeft, vind je ze vast wel.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 12:01

Had ik nog een paard, dan zou ik haar een leven in een pp gunnen. Wat een vooruitgang!
Maar wel een professionele die alles op orde heeft. Er komen hier prachtige initiatieven voorbij.
Mooi dat dit er tegenwoordig is.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:19

sylva schreef:

Met een shet zou ik vooral opletten dat de pp ook geschikt is voor een shet. Zodat ze niet onder de omheining door kunnen ontsnappen of op de wei kunnen komen. De meeste zijn ware Houdini’s.
En de prijs, ze eten minder maar als er extra geïnvesteerd moet worden in de omheining om het shet-proof te maken dan moet dat ook weer worden terugverdiend.