Ninx schreef:amsterdam10 schreef:Paltzerhoeve in Soest vind ik de mooiste die ik ken
Prachtig!! Maar wauw.... € 370,-
Helaas kun je daar ook niet terecht met een gemiddeld warmbloedpaard...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandora2 schreef:Wel in Belgie, maar echt heel mooi ook !
http://www.depoedertoren.be/
Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat
beatje schreef:Pandora2 schreef:Wel in Belgie, maar echt heel mooi ook !
http://www.depoedertoren.be/
Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat
Niet goedkoop is een understatement. Dit is gewoon belachelijk duur voor wat het is. Of het is bij mij achtelijk goedkoop. 450 euro. Het ligt wel mooi. Maar ook in een vrij betaalbare streek.Die prijs is er echt over voor wat het is.
Pandora2 schreef:beatje schreef:300 minder. Heb wel maar 1 buitenpiste.
Wel weinig hoor, 1 piste![]()
Nee, grapje natuurlijk !
Da's idd goedkoop, 150 euries !
sylva schreef:Aan de mensen hier die zelf een pp hebben, hoe doen jullie dat met mensen die een Shetlander hebben en geen gebruik zouden maken van bv een bak e.d.? Rekenen jullie daar ook een volle prijs voor?
Ik vraag dit omdat ik zelf aan het kijken en oriënteren ben naar mogelijkheden voor mijn Shet welke ik best ver van huis zou willen zetten omdat hij bevangen is geweest en ik hem de mogelijkheid wil bieden om veel in beweging te blijven. Aangezien ik een pp echt super zou vinden voor hem maar hem absoluut niet verkopen oid wil, kijk ik dus naar vol pension en ben ik heel erg benieuwd waar ik op uit zou komen bij verschillende locaties.
sylva schreef:Aan de mensen hier die zelf een pp hebben, hoe doen jullie dat met mensen die een Shetlander hebben en geen gebruik zouden maken van bv een bak e.d.? Rekenen jullie daar ook een volle prijs voor?
Ik vraag dit omdat ik zelf aan het kijken en oriënteren ben naar mogelijkheden voor mijn Shet welke ik best ver van huis zou willen zetten omdat hij bevangen is geweest en ik hem de mogelijkheid wil bieden om veel in beweging te blijven. Aangezien ik een pp echt super zou vinden voor hem maar hem absoluut niet verkopen oid wil, kijk ik dus naar vol pension en ben ik heel erg benieuwd waar ik op uit zou komen bij verschillende locaties.