Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ClaudiaHS schreef:Ik heb er 1 van Heunetzshop.de
Vergelijkbaar met die van equiculinair.
Hij hangt er nu 2 jaar en er is nog helemaal niks aan kapot.
Als je op google zoekt naar hooinet/slowfeeder extra sterk, ongeknoopt vind je vast wat geschikts.
s0173957 schreef:Tja... in die optiek ook nooit geen poorten maar aan m'n weide, want daar heeft eentje van ons zich paar weken terug ook een mogelijks carrière-eindigende blessure mee opgelopen...
DatBenIkNou schreef:s0173957 schreef:Tja... in die optiek ook nooit geen poorten maar aan m'n weide, want daar heeft eentje van ons zich paar weken terug ook een mogelijks carrière-eindigende blessure mee opgelopen...
Een gedegen afsluiting van je weide is nu eenmaal noodzakelijk. Een hooinet niet. Buiten dat kan je een hekwerk behoorlijk veilig maken om zulke risico's zo klein mogenijk te houden.
Annemarievzr schreef:Mijn gouden tip gaat niet over het hooinet maar over de bevestiging. Als je je net met dik elastiek ophangt (koord op rol te koop bij bouwmarkt) dan kan hij minder kracht zetten en gaat het minder snel kapot. Ik had mijn net aan elastieken en op zeker moment was 1 elastiek stuk. Ik dacht: ff repareren met een strotoutwje en meteen gaten in mijn net!